Klocksjuka fick mig! Fortsätt utan mig det är bara 20dagar kvar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kyllää, inte sära bara rispa sig liteSitta sig lite sinnsoffa o joppa sig lite pc!
Sånt som händer. Tråkigt att inte ha dig kvar i tråden!Klocksjuka fick mig! Fortsätt utan mig det är bara 20dagar kvar!
Tack. Klart att du ska hitta en belöning år dig själv. Det är du värdMycket fin!
Jag har själv tänkt köpa något som får ligga och vänta till 1:a april, har dock inte hittat något än...
Hahahh, skrivbordet i sovrummet så inte alltför illaSitter du i morgonrock på jobbet?
Tror den vore grym som vinterrockSnygg kavaj annars!
Jorå, när jag väl joppar kan jag oftast joppa hemma. Får se om det ändras till senare i vårJoppa sig hemma? Kanske
Jag sitter också mycket hemma men tror också att vi kommer att klara oss rätt länge innan coronan tar, fortsätt så, det kommer iaf jag att göraJorå, när jag väl joppar kan jag oftast joppa hemma. Får se om det ändras till senare i vår
Känns som att det vore smidigt att bli smittad omgående och sitta i boningskarantän dock. Bli immun och få det överstökat liksomJag sitter också mycket hemma men tror också att vi kommer att klara oss rätt länge innan coronan tar, fortsätt så, det kommer iaf jag att göra
Pappaskämtvarning! Morraliskt stödDag elva: Tur man har moraliskt stöd.
Bah kommer ju upp pop ups om att regga sig.Ja just det, dinosaurer titta här;
https://www.instagram.com/explore/tags/owgmarch/
Frågan är väl om man blir immun eller ej.Känns som att det vore smidigt att bli smittad omgående och sitta i boningskarantän dock. Bli immun och få det överstökat liksom
Troligen den bästa turtlen som gjorts. Jag var OWG med den i fyra månader.Det här har bara varit bra för själen. OWG-månaden dvs.
Fassen va bra bilder på tavlanTropic kändes som en bättre idé än det var.
Bytte till canvas. Betydligt bekvämare
Mmm den klockan växer verkligen på migFassen va bra bilder på tavlan
Troligen den bästa turtlen som gjorts. Jag var OWG med den i fyra månader.
Hjälp... Blastoise !!
Hans vattenkanoner är redo!!Hjälp... Blastoise !!
Kul att någon upptäckteFassen va bra bilder på tavlan
Haha bara 4 månader? Tror den blir en keeper ändå tack vare denna månad, men vi får se när det är slut!Troligen den bästa turtlen som gjorts. Jag var OWG med den i fyra månader.