• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

8E6A83AC-B655-4EBD-B137-31CC7067FB2F.jpeg
Där vakna man till!

Fredag den 13:e 2020 - är det datumen jag blev digital nomad? Får inte gå till jobbet iallafall. Tur att man har sin Tissot och OWG-tråden iallafall. :)
Verkar vara fler och fler som får jobba hemifrån, eller vara hemma i karantän.

Fredagen den 13:e 2020 alltså. Är det dagen vi (eller den 1 % som överlever) kommer gå tillbaka till som starten på slutet? Början av apokalypsen? Det nedfall som förutsågs av Nostradamus, Jesus H. Kristus och Donald J. Trump. Är jag den enda som funderar på vilken klocka man skulle välja/vilja ha om det blir den sista och enda man kan bära?

Deppig fredag, får inte ha min fredagsklocka :grumpy: Jag ger inte upp men det tar verkligen mot att ta på sig en F-91W varje dag. Tänker inte ens posta bild på den lilla skiten!

MEN glad fredag alla KS:are och till er OWG där ute... Kämpa på :D

Deppig fredag, får inte ha min fredagsklocka :grumpy: Jag ger inte upp men det tar verkligen mot att ta på sig en F-91W varje dag. Tänker inte ens posta bild på den lilla skiten!

MEN glad fredag alla KS:are och till er OWG där ute... Kämpa på :D
Härligt ändå att du kämpar på under dessa förhållanden. Har en likadan, bär den aldrig. Behöver en klocka med lite tyngd, substans. Men det är den första klocka jag själv köpte så den får bara kvar. Den har tom samma batteri som var i när jag köpte den 2009.. Funkar fortfarande.

Missade hela gårdagen men hänger fortfarande med. Fredagen den 13e till ära utmanar jag och dottern ödet genom att åka till människobyn och äta tacobuffé till lunch. Klätt marsklockan i passlig outfit, nu gör det inget om myndigheter, länsman eller sambo skulle vilja sanera mig medelst högtryckstvätt efter uträttat buffésvullande. Trevlig helg fellow OWG-are!
IMG_20200313_111528.jpg

Alltså inte för att gnugga någonting i ansiktet på någon, men jag trivs mer och mer med att vara OWG. Marinemastern (om jag får kalla den det) sitter som en smäck på armen! Jag tänker skx007 på steroider när jag tittar på den och varför skulle jag inte vara nöjd då? :) SHTF-klocka? Det får bli denna då!

Bilagor

• 15840964190546738710026468418070.jpg
    15840964190546738710026468418070.jpg
    316 KB · Visningar: 1
Tillbaka
Topp