Där vakna man till!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Där vakna man till!
Samma här... Men jag märker ingen skillnad just nu då barnen är hemma och förkylda.. Får se hur det känns nästa vecka. Om de blivit av med förkylningen då vill säga.Fredag den 13:e 2020 - är det datumen jag blev digital nomad? Får inte gå till jobbet iallafall. Tur att man har sin Tissot och OWG-tråden iallafall.
NädåNågon som funderar på att bryta mot reglerna idag?
Verkar vara fler och fler som får jobba hemifrån, eller vara hemma i karantän.Fredag den 13:e 2020 - är det datumen jag blev digital nomad? Får inte gå till jobbet iallafall. Tur att man har sin Tissot och OWG-tråden iallafall.
VA! Har jag missat att lägga till dig i listan? Fixat det på en gång. SorryDag 13. Får man komma med på listan månne? Eller anmälde man sig för sent? Ska jag ge upp och ägna mig åt swatchar istället? Vem är jag ens!
Det hade kunnat vara värre! DW på armen och Corona-karantän.Deppig fredag, får inte ha min fredagsklocka Jag ger inte upp men det tar verkligen mot att ta på sig en F-91W varje dag. Tänker inte ens posta bild på den lilla skiten!
MEN glad fredag alla KS:are och till er OWG där ute... Kämpa på
Hahaha det är sant, denna är ju i alla fall kult. Men känns lite som vänster hanled är corona-light just nu.Det hade kunnat vara värre! DW på armen och Corona-karantän.
Möjligtvis om en stackars sjukling faller på dig från hög höjd. Annars osannolikt.Fredagen den trettonde - är det idag man ska dö i coronaviruset?
Härligt ändå att du kämpar på under dessa förhållanden. Har en likadan, bär den aldrig. Behöver en klocka med lite tyngd, substans. Men det är den första klocka jag själv köpte så den får bara kvar. Den har tom samma batteri som var i när jag köpte den 2009.. Funkar fortfarande.Deppig fredag, får inte ha min fredagsklocka Jag ger inte upp men det tar verkligen mot att ta på sig en F-91W varje dag. Tänker inte ens posta bild på den lilla skiten!
MEN glad fredag alla KS:are och till er OWG där ute... Kämpa på
@LESA, KS nya feel good influencer! #livingthedream
Dax för lite frukt, papaya och lime. Det sitter inte helt fel nu på eftermiddagen 1529 Local time//
Vilket jobb ni gör, hatten av!
Kan litegrann känna att det vore softare att vara OWG och jobba hemma än 0WG och jobba i stormens öga...
You are a scholar and a gentleman.VA! Har jag missat att lägga till dig i listan? Fixat det på en gång. Sorry
Fin bild! Är den tagen med mobilen?
(Fre)dag 13 - The show must go on...