Fin bild! Är den tagen med mobilen?
Tack och bock, tagen av en med 0 skills, men med iPhone X som gör jobbet åt en
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin bild! Är den tagen med mobilen?
Ah, det är så. Hört att det är riktigt bra kamera på en sån. Får kasta min iPhone i golvet och be chefen om en ny.Tack och bock, tagen av en med 0 skills, men med iPhone X som gör jobbet åt en
Ah, det är så. Hört att det är riktigt bra kamera på en sån. Får kasta min iPhone i golvet och be chefen om en ny.
Stämmer här med. Får nästan bara ha den ifred när det sovs.Från tidigare idag. Någon som gillar färgglada klockor i plast!
Tycker du är fenomenal på att vara konstnärlig, hittar ju alla möjliga attribut till den där klockanNär stortjejen leker i parken och man är låst med en barnvagn kan man ju alltid försöka vara lite konstnärlig.
Haha tack! Idéerna börjar ta slut nu dock.Tycker du är fenomenal på att vara konstnärlig, hittar ju alla möjliga attribut till den där klockan
Har dom tagit beslut om att börja bygga upp lognan liften ännu?Bochard 2765 m. ö. h
Blir fetare lagg nästa gång som även matchar klockan bättre!
Har dom tagit beslut om att börja bygga upp lognan liften ännu?
Om du tänker på liften som brann, så trodde servicepersonal att den skulle vara återuppbyggd till säsongen 21/22.[
Jätteroligt!Najs!
Jag är på fastän jag inte är med längre
@Silverglantz - Squale 1521 Militaire Mod (#10, #24, #78)
Tycker du varit rätt snål med mina abstinensbilder som du lovade. 1 om dagen sa du ju!? Puzz@Margarinkungen
Jag kan lägga upp en bild på min Mars-klocka varje dag för att lindra Reverso-suget
Mvh
Ola G
Spännande, kul initiativ!Ny utlottning
Ytterligare en OWG-deltagare har skänkt produkter som vi vill lotta ut till förmån för BCF. Jag fick ett meddelande från @SpaceAce som har tagit fram två 22mm klockarmband.
Utlottningen går till på följande sätt:
Sätt in 20kr per lott till BCF och posta en skärmdump här i tråden.
https://www.barncancerfonden.se/jag-vill-bidra/ge-en-gava/
Eller Swish på 90 20 900
Jag skriver upp valda lottnummer (00 – 99) efter era namn i listan. Endast deltagare i #owgmarch (även de som har strukits från listan) är välkomna att vara med.
Exempel: @Berns - Nivada Antarctic Diver (#14, #27, #89)
Dragningen är de två sista positionerna i jokerraden för lotto som dras lördagen den 21/3.
https://www.svenskaspel.se/lotto/resultat
Jag har sammanfattat båda tävlingarna under första posten i tråden.
PINGAR ALLA I STARTLISTAN:
@1965ek
@6R15
@A.Edfalk
@Aanttonss
@Acey99
@Airman
@Alalouise
@Andy7750
@Aquastaren
@Atorefeldt
@B Wooster
@B1884
@banan
@Been
@Berns
@bertmannen
@Bezelman
@Burnman
@Ceramic
@Chuck
@Clark Kent
@Crane
@Daniel1978
@Denke
@Derix
@DIR
@dr.fox
@DrSbaitso
@DRW
@Edda
@Eqn
@Equilibrium
@erdeljan
@erow
@F0ppa
@F32
@FilPro
@Fixxxer
@Flat
@Fredrik_H
@Fredriks89
@frere
@gab
@Guillbert
@Göteborgare
@hammermountain
@Hangarhunden
@Heinrich.a
@iologen
@jerka2.0
@JSI
@kimbjork
@Kingesson
@KlockTotte
@LESA
@LI0N
@Limeee
@Lindrothh
@loevhagen
@Lord_tito88
@MacHiver
@Mackan502
@Man
@Manishtushu
@Margarinkungen
@MasterChief
@mattiasp
@McNulty
@Mikaell
@Mikko Luiro
@MrRolex
@namkrad
@NiklasF
@Nissenutz
@Ola G
@OnePhat
@parasec
@Patrik J
@Pave
@Per
@Pete11
@Pictor
@Rawa
@Remofflan
@-RI-
@rm83
@SebbeKar
@Seikosthlm
@SeikoZ
@Sgt Poppa
@Silverglantz
@sjökvist
@Skarrsjo
@skyseeker
@SpaceAce
@Staafen
@Staben
@Stam60
@Strindberg
@SurTratten
@Taxman
@TerryTee
@TobiasD
@TompaC
@Träff
@Tuktuk
@Txistorra
@Virknisse
@virrooo
@year
@yonsson
Härligt. Blir kul att läsa!Dag 13 och fredag den 13. Det går ju som en dans det här! Har ni kollat https://eqotime.com där finns en del kul, snart också en Margarinkungenshörna där ni kan följa mina idiotaffärer och jag tänkte också skriva lite reverso och Musse Pigg projekt..
Konstigt att du inte fick en notis. Jag la in alla användarnamn när jag skapade inlägget. hursomhelst så är det kul att du vill vara med.Spännande, kul initiativ!
Jag är med och väljer: 20, 13, 27
FYI så notifieras användare enbart om de taggas när inlägget skapas. Inte när man ändrar inlägget och taggar. Jag fick tex ingen notis
Notiser på KS funkar inte helt konsekvent har jag märkt.Konstigt att du inte fick en notis. Jag la in alla användarnamn när jag skapade inlägget. hursomhelst så är det kul att du vill vara med.