Jag tar bort taggarna från inlägget. Ser ju bara rörigt ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tar bort taggarna från inlägget. Ser ju bara rörigt ut.
Smidigt i denna utmaningAndra sidan upp
Med vänlig hälsning,
Ola G
Föresten, #27 var redan tagen. du får välja ett nytt nummerSpännande, kul initiativ!
Jag är med och väljer: 20, 13, 27
FYI så notifieras användare enbart om de taggas när inlägget skapas. Inte när man ändrar inlägget och taggar. Jag fick tex ingen notis
Klart du ska välja 5 nummer. Vi har massa lotter som ska säljas innan nästa lördag.
Är gärna med på en slant till BCF, men har inget direkt behov av (visserligen sjukt coola) klockarmbanden. Bra initiativ som alltid!
Det här kan man ju inte missa! Klart jag är på! Bra intiativNy utlottning
Ytterligare en OWG-deltagare har skänkt produkter som vi vill lotta ut till förmån för BCF. Jag fick ett meddelande från @SpaceAce som har tagit fram två 22mm klockarmband.
Utlottningen går till på följande sätt:
Sätt in 20kr per lott till BCF och posta en skärmdump här i tråden.
https://www.barncancerfonden.se/jag-vill-bidra/ge-en-gava/
Eller Swish på 90 20 900
Jag skriver upp valda lottnummer (00 – 99) efter era namn i listan. Endast deltagare i #owgmarch (även de som har strukits från listan) är välkomna att vara med.
Exempel: @Berns - Nivada Antarctic Diver (#14, #27, #89)
Dragningen är de två sista positionerna i jokerraden för lotto som dras lördagen den 21/3.
https://www.svenskaspel.se/lotto/resultat
Jag har sammanfattat båda tävlingarna under första posten i tråden.
Välj 5 lottnummer mellan 0-99 (förutom de här som redan är tagna #14, #27, #89, #10, #24, #78, #13, #30)Det här kan man ju inte missa! Klart jag är på! Bra intiativ
GrymtAndra sidan upp
Med vänlig hälsning,
Ola G
Aha, läste för snabbt! Då tar jag #28, #15, #90, #12 & #74Välj 5 lottnummer mellan 0-99 (förutom de här som redan är tagna #14, #27, #89, #10, #24, #78, #13, #30)
OK, var inte det från det andra lotteriet?Föresten, #27 var redan tagen. du får välja ett nytt nummer
Perfekt, #28 är din. 4 nummer till, de kostar bara 20kr/st.Aha, läste för snabbt! Då tar jag #28
Verkar ha slagit slint helt här hemma så jag uppenbarligen knappt kan läsa längre...Perfekt, #28 är din. 4 nummer till, de kostar bara 20kr/st.
Ny utlottning
Ytterligare en OWG-deltagare har skänkt produkter som vi vill lotta ut till förmån för BCF. Jag fick ett meddelande från @SpaceAce som har tagit fram två 22mm klockarmband.
Eller Swish på 90 20 900
Jag skriver upp valda lottnummer (00 – 99) efter era namn i listan. Endast deltagare i #owgmarch (även de som har strukits från listan) är välkomna att vara med.
Dragningen är de två sista positionerna i jokerraden för lotto som dras lördagen den 21/3.
#74 var tagen. Välj om ett nummer.Verkar ha slagit slint helt här hemma så jag uppenbarligen knappt kan läsa längre...
Uppdaterade mitt inlägg ovan med fler nummer
Tack @KlockTotte!
Härligt! #20 var tagen, välj on en.Klart man är med kör 19,20,21,22,23.
Kul!Drog in en hundralapp. Kan ta vilka nummer som helst.
Faktiskt ser 20 ut att vara ledigt då jag begärde 20 men du skrev 30. Och det är helt ok, jag kan ha vilka 3 siffror som helst men man skulle ju välja så..Härligt! #20 var tagen, välj on en.
Tar 32Härligt! #20 var tagen, välj on en.
Du får äran att välja ett annat då!#74 var tagen. Välj om ett nummer.
Jag tror #59 är en vinnareDu får äran att välja ett annat då!
Vad roligt. Bollen är i rullning.Ny utlottning
Eller Swish på 90 20 900
Ähhh det här blev ju mycket rörigare än vad jag hade tänkt. Sorry för strul ifrån sekretariatet. Du får både lott #20 och #30 jag skickar in den extra tjuga till BCF.Faktiskt ser 20 ut att vara ledigt då jag begärde 20 men du skrev 30. Och det är helt ok, jag kan ha vilka 3 siffror som helst men man skulle ju välja så..
Klart du ska välja 5 nummer. Vi har massa lotter som ska säljas innan nästa lördag.
Ähhh det här blev ju mycket rörigare än vad jag hade tänkt. Sorry för strul ifrån sekretariatet. Du får både lott #20 och #30 jag skickar in den extra tjuga till BCF.
Tack! jag fyller på med #6, #7, #8, #9 #11Okej, men nu blev det sjukt rull på tråden och jag har helt tappat bort mig i vilka siffror som fortsatt är valbara. Om det är ok för dig @Berns så tar jag vilka fem nummer som helst (tänkte att du kanske har mer koll och kan välja).
Tack! jag fyller på med #6, #7, #8, #9 #11