Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
BINGO!Läget just nu;
De gulmarkerade lotterna sålda och de vit lediga
Äsch hade inte behövts ju, men det är bra för BCF. Du är en hedersmanÄhhh det här blev ju mycket rörigare än vad jag hade tänkt. Sorry för strul ifrån sekretariatet. Du får både lott #20 och #30 jag skickar in den extra tjuga till BCF.
98:an gick precis i posten ovanför din. Välj ett annat nummer.
#9698:an gick precis i posten ovanför din. Välj ett annat nummer.
Fantastiskt bildNämen trevlig fredag den 13e då!
Mycken tack!Fantastiskt bild
Jag är trött på mig själv!Trött på detta nu...
Alltså, det beror ju på om det är listpris eller ej.Härligt! Först var det ju snack om att det ev skulle bli för dyrt. Grand Montets är värd en ordentlig lift. Möjligen världens bästa skidberg sett till helheten.
Vem är inte det ?Jag är trött på mig själv!
Alltid lika roligt när du kikar in, oavsett du är kvar eller inte.Vem är inte det ?
Man borde kunna byta kropp lika enkelt som den där saken i filmen 'The Thing' ifall nån nu sett den.
Edit: jag är redan ute, kikar in då och då bara.
Nepp! Ingen Batman här inte! Men klockan ligger på Tradera. Går ut den 26e så kan bli någon dag utan klockaKan vi inte få se läderlappen snart? Måste ju vara någon/några som tagit på golfklockan, pulsklockan eller mysa med frugan klockan?
De e sant det. Vårdpersonal av alla de former ska ha en rejäl eloge (förutsatt att det faktiskt är ARBETANDE vårdpersonal. ❤Vilket jobb ni gör, hatten av!
Varför skulle det vara så hemskt att bli/vara OWG, förutsatt att, som du beskriver, är helt bekväm med det?42% fullført så langt.
Bare en liten kommentar til dette prosjektet: Når det startet så trodde jeg det skulle bli veldig vanskelig å gjennomføre - på samme måte som f. eks. å slutte å røyke. Men, det viser seg at det å gå med en GS hver dag er piece of cake. Ganske herlig å kjenne på egentlig, så man lurer litt på hva man skal med alle de andre armbåndsurene - egentlig.
Tror at dersom man mener det er vanskelig - så blir det vanskelig. Det handler om å se det positive i situasjonen, fremfor å tenke på det man har på armen og ikke fokusere på det man IKKE kan bruke.
La oss se hvor vi er når de siste 58% er fullført også.
Jeg frykter litt resultatet - på de andre armbåndsurenes vegne.
Et bilde fra mars så langt; ikke rart man ikke opplever det som en PITA å bære en GS.
Off topic. Men jäkligt arg tatuering!Nepp! Ingen Batman här inte! Men klockan ligger på Tradera. Går ut den 26e så kan bli någon dag utan klocka
Härligt! listan är uppdaterad.
#42, #52, #62, #72, #82, #92 väljer jag
Ny utlottning
Ytterligare en OWG-deltagare har skänkt produkter som vi vill lotta ut till förmån för BCF. Jag fick ett meddelande från @SpaceAce som har tagit fram två 22mm klockarmband.
Utlottningen går till på följande sätt:
Sätt in 20kr per lott till BCF och posta en skärmdump här i tråden.
https://www.barncancerfonden.se/jag-vill-bidra/ge-en-gava/
Eller Swish på 90 20 900
Jag skriver upp valda lottnummer (00 – 99) efter era namn i listan. Endast deltagare i #owgmarch (även de som har strukits från listan) är välkomna att vara med.
Exempel: @Berns - Nivada Antarctic Diver (#14, #27, #89)
Dragningen är de två sista positionerna i jokerraden för lotto som dras lördagen den 21/3.
https://www.svenskaspel.se/lotto/resultat
Jag har sammanfattat båda tävlingarna under första posten i tråden.