• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

iologen

Omega
Äsch! detta kan nog vara hälsosamt för mig. Jag ställer upp med min Seiko SRP775 då tankarna funnits att avfärda den. Aldrig sålt en klocka jag tidigare använt så vi får se hur man känner sig efter detta :)

Bild lånad från nätet.
P4201909.jpg


31871B8F-AE6C-4A1D-B5E8-8A391D8BF9C9.png


Tar gärna nr #69 om det fortf finns, alt #76 eller närmast till detta.
 
Senast ändrad:

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Äsch! detta kan nog vara hälsosamt för mig. Jag ställer upp med min Seiko SRP775 då tankarna funnits att avfärda den. Aldrig sålt en klocka jag tidigare använt så vi får se hur man känner sig efter detta :)

Bild lånad från nätet.
P4201909.jpg


31871B8F-AE6C-4A1D-B5E8-8A391D8BF9C9.png


Tar gärna nr #69 om det fortf finns, alt #76 eller närmast till detta.
Klart det är hälsosamt. Välkommen in i owg-värmen.
Du fick sista lotten :heart:#34 (nummer mellan 1-35).
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Tänkte föreslå att vi båda skulle köra Carree genom mars. Det är lite så i klocksvängen, ibland gör man ologiska försäljningar, tyvärr. Kommer fler tillfällen :)
Det hade varit riktigt skoj att köra ihop faktiskt! Nästa år! ;) Du kommer älska den och det blir en enkel resa genom mars.
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Har missat denna tråden några dagar. Och vad värre är, jag har missat utlottningen av Halfhuntern. Det kan ha varit mitt livs värsta och största miss. :banghead:
 

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Fan, bara för den goda sakens skull. Jag lär väl åka ut efter en kvart... Jag kör den ultimata GADA-klockan, Omega 15000 gauss, Schellfte AIK-klockan. Återkommer med inbetalning.
FAB5219A-E3A5-4215-B043-427161EEB3E8.jpeg
Härligt! Du är med. Du behöver inte betala något. Lotterna till Halfhunterklockan är slutsålda men i fjol så sa vi att om man misslyckas att vara owg hela månaden fick man skänka valfritt belopp till Bcf.
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Härligt! Du är med. Du behöver inte betala något. Lotterna till Halfhunterklockan är slutsålda men i fjol så sa vi att om man misslyckas att vara owg hela månaden fick man skänka valfritt belopp till Bcf.
OCH vid klarad utmaning även då få möjligheten att bidra till bcf(stort som smått, allt efter den egna plånbokens utymme) , ej att förglömma. :)
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Här kommer mitt bidrag för lottnummer 14. Jag bidrar oxå med en extra hundring till Cancerfonden(vuxna) vilket känns viktigt för mig eftersom syrran gick bort i cancer för 1,5 år sen. Detta sjukdomsspöke måste besegras.
Skickar givetvis oxå med en bild på OWG-klockan som bara väntar på att mars månad ska gå igång. :)
Screenshot_20200223-080143.png
Screenshot_20200223-075442.png
DSC_0206-01.jpeg
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Avstämning - 1 Vecka innan start

Nästa söndag är det Mars och då har vi 31 owg-dagar tillsammans. Just nu är vi 75 personer som anmält sig. Skulle vara roligt att komma upp i 100. Om vi hjälps åt att påminna/utmana/hetsa några till så tror jag vi fixar det.

Jag utmanar;
@hejsam
@virrooo
@Hasse Varg
@McNulty
Jag tycker att @Denke i sin egenskap av klocksnacksgrundare och podd/klocktidningsguru bör kunna hänga in owg-tråden. Samtidigt kan ju OWG-tråden nämnas i nästa poddavsnitt. Det skulle ge kul publicitet. Men jalla jalla... Mars är snart här! :happyhappy:
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Topp