Det blev nummer 15 eftersom 5 var tagen redan.Tar lott nr 5 om den är ledig, annars 15 eller 25
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blev nummer 15 eftersom 5 var tagen redan.Tar lott nr 5 om den är ledig, annars 15 eller 25
![]()
Haha, fast hur många gånger har man inte tänkt att den här är en keeper, eller nu är jag hemma.Alldeles för enkelt. Du är diskad![]()
Det blir kanon!Det blev nummer 15 eftersom 5 var tagen redan.
Exakt!Du kan ju byta watch face då under tiden
Kul att du kör igen. Listan uppdaterad!Va, är det redan dags igen? Time flies.
Eftersom jag är inne en träningsperiod, så får det bli ett så tråkigt val som Garmin fenix 6X. Dock hägrar inköp av första guldklockan, kanske under Mars, så det här kan ta slut fort...
![]()
@Berns Jag byter klocka, du kan ändra till Cartier Santos Carree![]()
Hahaha! Jo tack, den vill man inte smaka på igen. Gjorde ont förra året men som kompensation blev det 1500 till BCFTur för dig att det fortfarande är februari. Annars hade den här åkt fram!
![]()
Köpt ny? Det blir ingen match med en Carree i en månad.@Berns Jag byter klocka, du kan ändra till Cartier Santos Carree![]()
Det ska nog gå vägen. Vi håller hand och sjunger we shall overcome tillsammans i tråden när det känns hopplöst. Knep den som låg på köp&sälj precisKöpt ny? Det blir ingen match med en Carree i en månad.![]()
Vad roligt, stort grattis! Jag ringer körledare Friggebo om det krisar!Det ska nog gå vägen. Vi håller hand och sjunger we shall overcome tillsammans i tråden när det känns hopplöst. Knep den som låg på köp&sälj precis![]()
Tack ska du ha! Låter som en planVad roligt, stort grattis! Jag ringer körledare Friggebo om det krisar!
![]()
Jag är inte rädd, jag kan flyga....
Nr 29
Med vänlig hälsning,
Ola G
Nummer 25!![]()
Jag tar gärna lott #20
![]()
![]()
Jag tar gärna lott nr 22![]()
Tänkte absolut inte vara med på detta då jag framförallt tokrenoverar en kåk och slänger då på min G-shock. Men när lotteriet, som gynnar Barncancerfonden, nu dök upp bestämde jag mig. Får köra utan klocka vid snickerierna och rockar min hydroconquest under mars!! Tar gärna nr 35 om det fortfarande är ledigt. Annars närmsta lediga nummer till det.![]()
![]()
Jag är på! Kör på min senaste Certina! Tar gärna nummer 21 på lotteriet om det är ledigt! Brukar växla mellan 3-4 klockor i veckan så detta blir intressant!
![]()
![]()
Spännande!@Berns,
Då har min OWG klocka kommit, en Vostok Amphibia 710, håller tummarna för att den botar mig från min allt växande oekonomiska tankar
![]()
Spännande!![]()
Klart vi kör på tävlingen. Nr 18 om det finns kvar
![]()
Kan behöva ny klocka om jag ska ha en BR en hel månad...![]()
Tar #30 om den är ledig
![]()