S
Staafen
Guest
Jag väntar och ser vad som blir över. Samma sak som hemma med andra ord.Så här ser "Bingobrickan" ut över tillgängliga nummer i tävlingen om OWG-banden.
Gult = taget
Vit = ledigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag väntar och ser vad som blir över. Samma sak som hemma med andra ord.Så här ser "Bingobrickan" ut över tillgängliga nummer i tävlingen om OWG-banden.
Gult = taget
Vit = ledigt
Lika kul som att deklarera, får hoppas det blir någon slags själslig återbäring i april.
Du har ett högst passande Nick här alltsåAtt deklarera är en högtidsstund och en av årets höjdpunkter!
God morgon!Godmorgon OWG-bröder
Me 2!Heja heja er som fortfarande kör på !
Själv funderar jag över hur och vad jag kan förbättra tills OWG 2021
Black knight i just 'Holy grail' är kanske ngt på spåren !?Me 2!
Två grejer för mig är nog att inte köpa delar till OWG klockan som gör att jag måste lämna in den till uris tex samt att ha införskaffat rejält med nya band INNAN Mars
Men framför allt som punkt nummer tre, ge faan i att gå in i klockbutiker som har ens ”holy grail”!
It’s just a little flesh wound?Black knight i just 'Holy grail' är kanske ngt på spåren !?
Oh no! Men lesson learned. Dykare är inte owg-material helt enkelt.I’m out
Är man gudfar så är man...
Ska på dop idag och har fått det ärofyllda uppdraget att bli gudfar. Såg för tääääskigt ut med en stor dykare som inte gick in under manschetten.
True that!! Behöver nog införskaffa en santos till nästa årOh no! Men lesson learned. Dykare är inte owg-material helt enkelt.
Kan vara så, jag ska nog försöka få tag på någon variant av denna till nästa år.Oh no! Men lesson learned. Dykare är inte owg-material helt enkelt.
Aj, aj!I’m out
Ska på dop idag och har fått det ärofyllda uppdraget att bli gudfar. Såg för tääääskigt ut med en stor dykare som inte gick in under manschetten.
Ref. på en sådan?Kan vara så, jag ska nog försöka få tag på någon variant av denna till nästa år.
Helst den med blå tavla som både är snyggast men framförallt går ihop med det mesta.
Den är tunn så den funkar med skjorta, quartz så man slipper hålla på å fippla!
Den och massor av band så borde man vara hemma tänker jag
Den blå som jag helst vill ha heter iafRef. på en sådan?
Nönönönönönönönöööö! Har varit och handlat alkogel, kommer strax!I’m out
I’m out
Verkligen! En redig lavett har man ju väntat på men läderlappen kanske har tappat stinget.#besvikelsen över utebliven lavett.
Verkligen! En redig lavett har man ju väntat på men läderlappen kanske har tappat stinget.
Hahaha!Ja, man blir orolig. Oväntad utvecklingskurva faktiskt. När vi poddade i torsdags var han slagfrisk och framåt. Och nu...?