• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Så här ser "Bingobrickan" ut över tillgängliga nummer i tävlingen om OWG-banden.
Bingobricka.JPG

Gult = taget
Vit = ledigt
Jag väntar och ser vad som blir över. Samma sak som hemma med andra ord.

Heja heja er som fortfarande kör på !
Själv funderar jag över hur och vad jag kan förbättra tills OWG 2021 :)
Me 2!
Två grejer för mig är nog att inte köpa delar till OWG klockan som gör att jag måste lämna in den till uris tex samt att ha införskaffat rejält med nya band INNAN Mars :p
Men framför allt som punkt nummer tre, ge faan i att gå in i klockbutiker som har ens ”holy grail”!

Me 2!
Två grejer för mig är nog att inte köpa delar till OWG klockan som gör att jag måste lämna in den till uris tex samt att ha införskaffat rejält med nya band INNAN Mars :p
Men framför allt som punkt nummer tre, ge faan i att gå in i klockbutiker som har ens ”holy grail”!
Black knight i just 'Holy grail' är kanske ngt på spåren !?
IMG_9423.PNG

Oh no! Men lesson learned. Dykare är inte owg-material helt enkelt.
Kan vara så, jag ska nog försöka få tag på någon variant av denna till nästa år.
85C73A4D-BE62-4724-84C6-4D6F72EA6CA2.jpeg

Helst den med blå tavla som både är snyggast men framförallt går ihop med det mesta.
Den är tunn så den funkar med skjorta, quartz så man slipper hålla på å fippla!
Den och massor av band så borde man vara hemma tänker jag :D

Tillbaka
Topp