Ni som har koll - hur många brukar vara kvar när månaden är över?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
#besvikelsen över utebliven lavett.
Verkligen! En redig lavett har man ju väntat på men läderlappen kanske har tappat stinget. Lite mer som denna vill vi se!
Ja, man blir orolig. Oväntad utvecklingskurva faktiskt. När vi poddade i torsdags var han slagfrisk och framåt. Och nu...?![]()
Tänkte inte på det...Aj, aj!
Du skulle ju kört några timmar utan klocka istället![]()
HahaNönönönönönönönöööö! Har varit och handlat alkogel, kommer strax!![]()
Hahaha
Hmm, 42mm blir för stort för migDen blå som jag helst vill ha heter iaf
96B209
Den sitter som en smäck på mig, tyvärr sålde jag den jag hade... doh! :/Hmm, 42mm blir för stort för mig
Om du har tillgång till en gammal CRT-bildskärm kan du hålla klockan mot skärmen och trycka på degauss-knappen. Nej, det är inget skämt. Tyvärr ser man sällan CRT-skärmar numer. Det är alltså en tjockskärm med katodstrålerör (CRT)Idag skall det pluggas matte, drömgött..
Fortfarande inte fått min avmagnetiserare vilket sugen, är imponerad att jag fortfarande hängivit mig!
![]()
Släpp upp Swatchen och låt den pröva sina (nåväl, drakens) vingar vetjaDrakflygning på gång!![]()
Idag skall det pluggas matte, drömgött..
Fortfarande inte fått min avmagnetiserare vilket sugen, är imponerad att jag fortfarande hängivit mig!
![]()
Om du har tillgång till en gammal CRT-bildskärm kan du hålla klockan mot skärmen och trycka på degauss-knappen. Nej, det är inget skämt. Tyvärr ser man sällan CRT-skärmar numer. Det är alltså en tjockskärm med katodstrålerör (CRT)
Borde gjort det haha!Släpp upp Swatchen och låt den pröva sina (nåväl, drakens) vingar vetja![]()
Lördag och på Gärdet!//Drakflygning på gång!![]()
Behöver inte gissa. Vet vad det ärUndra om någon har vet vad detta är? Gissar på nej
![]()
#aldrigförgammalförattvaraenlosergamer
Haha otippat faktisktBehöver inte gissa. Vet vad det är![]()
Det blir lite gibb från och tillHaha otippat faktiskt
Alla som använder "gibb" vet vad som gäller.Det blir lite gibb från och till