De va den skönaste laveten jag fått sedan 1996!Är alla kvar i matchen eller får vi se fler lavetter ikväll? De som är med men inte postar borde få sig en liten lusing de med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De va den skönaste laveten jag fått sedan 1996!Är alla kvar i matchen eller får vi se fler lavetter ikväll? De som är med men inte postar borde få sig en liten lusing de med.
Dude, glöm inte att trycka på ”bild i fullstorlek” annars blir det så svårt att se bildenSoffläge
Som straff vill jag se bugattin klar innan april!Förlåt, tidshållningen gjorde mig tokig! Besviken... skulle tagit seikon.. nästa år så!!
Vad gjorde min herre för att förtjäna den lavetten, 1996 alltså??De va den skönaste laveten jag fått sedan 1996!
Min tanke med, och vem utdelade den?Vad gjorde min herre för att förtjäna den lavetten, 1996 alltså??
Som straff vill jag se bugattin klar innan april!
Vad gjorde min herre för att förtjäna den lavetten, 1996 alltså??
HAHA blir fan nattjobb hör jag, å andra sidan får ju inte ungarna äntra förkolan med snuva så räknar med va hemma fram till Sommarn
Jag blev berusad och min morbror ogillade det starkt varav en Batman lavett utdelades. Frihetskänslan var enorm. Tänk fight club
Härligt!Tog mig nästan halvvägs innan det blev byte från länk till stretch-nato. Önskar er en trevlig kväll!
Härligt!
PffftDu var nog den sista jag trodde skulle hoppa av!
Presix9F är svaret
Jag har lyckats med att få en dansk skalle av en dansk i Danmark.HAHA blir fan nattjobb hör jag, å andra sidan får ju inte ungarna äntra förkolan med snuva så räknar med va hemma fram till Sommarn
Jag blev berusad och min morbror ogillade det starkt varav en Batman lavett utdelades. Frihetskänslan var enorm. Tänk fight club
Yiieikes bäst att posta ett kort då...håll den där Fladdermusen bortaÄr alla kvar i matchen eller får vi se fler lavetter ikväll? De som är med men inte postar borde få sig en liten lusing de med.
Hahaha!Yiieikes bäst att posta ett kort då...håll den där Fladdermusen borta
Fyllan med!Det var bättre förr!
Ja nu blir man ju bara bakis.Fyllan med!
Tricket är att bli full snabbt, sen lägga ner och gå till sängs. Inget dans och hålligång eller så.Ja nu blir man ju bara bakis.
Tvåhundra ger dig rätt till 10st lotter i klockbandslotteriet. Vill du välja nummer själv så ta någon av de vita numren.Hänger inte med i lotterierna vad som förrsigår skickade lite i proaktivt syfte Tack @Berns för i år!
Tricket är att bli full snabbt, sen lägga ner och gå till sängs. Inget dans och hålligång eller så.
Haha, synd att vi bara har mars på ossVi är förbi Oris-tråden nu!
Ny utlottning
Ytterligare en OWG-deltagare har skänkt produkter som vi vill lotta ut till förmån för BCF. Jag fick ett meddelande från @SpaceAce som har tagit fram två 22mm klockarmband.
Utlottningen går till på följande sätt:
Sätt in 20kr per lott till BCF och posta en skärmdump här i tråden.
Jag skriver upp valda lottnummer (00 – 99) efter era namn i listan. Endast deltagare i #owgmarch (även de som har strukits från listan) är välkomna att vara med.
Exempel: @Berns - Nivada Antarctic Diver (#14, #27, #89)
Dragningen är de två sista positionerna i jokerraden för lotto som dras lördagen den 21/3.
https://www.svenskaspel.se/lotto/resultat
Jag har sammanfattat båda tävlingarna under första posten i tråden.
PINGAR ALLA I STARTLISTAN:
@1965ek
@6R15
@A.Edfalk
@Aanttonss
@Acey99
@Airman
@Alalouise
@Andy7750
@Aquastaren
@Atorefeldt
@B Wooster
@B1884
@banan
@Been
@Berns
@bertmannen
@Bezelman
@Burnman
@Ceramic
@Chuck
@Clark Kent
@Crane
@Daniel1978
@Denke
@Derix
@DIR
@dr.fox
@DrSbaitso
@DRW
@Edda
@Eqn
@Equilibrium
@erdeljan
@erow
@F0ppa
@F32
@FilPro
@Fixxxer
@Flat
@Fredrik_H
@Fredriks89
@frere
@gab
@Guillbert
@Göteborgare
@hammermountain
@Hangarhunden
@Heinrich.a
@iologen
@jerka2.0
@JSI
@kimbjork
@Kingesson
@KlockTotte
@LESA
@LI0N
@Limeee
@Lindrothh
@loevhagen
@Lord_tito88
@MacHiver
@Mackan502
@Man
@Manishtushu
@Margarinkungen
@MasterChief
@mattiasp
@McNulty
@Mikaell
@Mikko Luiro
@MrRolex
@namkrad
@NiklasF
@Nissenutz
@Ola G
@OnePhat
@parasec
@Patrik J
@Pave
@Per
@Pete11
@Pictor
@Rawa
@Remofflan
@-RI-
@rm83
@SebbeKar
@Seikosthlm
@SeikoZ
@Sgt Poppa
@Silverglantz
@sjökvist
@Skarrsjo
@skyseeker
@SpaceAce
@Staafen
@Staben
@Stam60
@Strindberg
@SurTratten
@Taxman
@TerryTee
@TobiasD
@TompaC
@Träff
@Tuktuk
@Txistorra
@Virknisse
@virrooo
@year
@yonsson
Vi kan väl fortsätta vara OWG i April? Neeeeeeej skjut mig!Haha, synd att vi bara har mars på oss
Möjligen om jag får byta klocka. Annars är det uteslutet.Vi kan väl fortsätta vara OWG i April? Neeeeeeej skjut mig!
Gott mos!Tvåhundra ger dig rätt till 10st lotter i klockbandslotteriet. Vill du välja nummer själv så ta någon av de vita numren.
Jag har sammanställt båda tävlingarna under första posten i tråden.
Typ så. En god ipa eller två i soffan är lagom. Sen godnatt på detTricket är att bli full snabbt, sen lägga ner och gå till sängs. Inget dans och hålligång eller så.
Perfekt, har lagt in det på dig i första postenGott mos!