• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Avstämning vecka 2
Nu har utmaningen nästan nått halvtid och vi är 84 (av 111) kvar. Jag har fått äran att träffa Denke under veckan och spela in ett avsnitt som handlar om #owgmarch i hans fantastiska podd Urbildningsradion. Det avsnittet kommer nog släppas inom någon dag.
https://eqotime.com/urbildningsradion/
Men veckans överraskning och generösa bidrag kommer från @SpaceAce som skänker två handgjorda klockband speciellt designade för OWG 2020. Alla pengar går till BCF som vanligt och dragningen sker nästa lördag den 21 mars.
OWG_Band_båda.jpg

Allt om tävlingen står här;
84 kvar, där har läderslappen nog ett tiotal lavetter att utdela. :D

Det är väl ok om nån annan bär klockan ett tag när bördan blir för tung? Ungefär som Sam gjorde för Frodo när han var indisponerad pga spindelbett.
IMG_20200314_223306.jpg

Den där hunden är jätteläskig! Lillgrabben hade en sån och den brukade låta av sig själv lite då och då. Skrämde livet ur mig en natt efter en krogrunda så kommer man hem och hör den säga "jag älskar dig" :confused:

På väg mot dag femton!

IMG_20200314_230906.jpg

Tillbaka
Topp