S
Staafen
Guest
Wohoo vad roligt! Hoppas att vi får höra lite om utmaningen i podden, kanske med @Berns som gäst!Ja för tusan! Jag är på på! Ska bara bestämma klocka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wohoo vad roligt! Hoppas att vi får höra lite om utmaningen i podden, kanske med @Berns som gäst!Ja för tusan! Jag är på på! Ska bara bestämma klocka!
Toppen, nu är du med i rullarna.Ja för tusan! Jag är på på! Ska bara bestämma klocka!
Ah, kul! Återkom med vilken klocka det blir.Ja för tusan! Jag är på på! Ska bara bestämma klocka!
Haha vet inte om det är bra för lyssnarsiffrorna direkt. Men vilken ära!
Ah, kul! Återkom med vilken klocka det blir.
Vad gött! Ett kul val!Jag kör Sinn EZM3!
Har missat denna tråden några dagar. Och vad värre är, jag har missat utlottningen av Halfhuntern. Det kan ha varit mitt livs värsta och största miss.
Oj Oj vilka killar! Grymt! Everything will do, bara jag vet vilket nummer jag har. Gärna det som vinner iof...Om jag mot förmodan råkar vara den vinnande lotten så skänker jag gladeligen Halfhuntern till dig Airman. Så om @Berns vill behålla sin lott så får du Airman köra på min lott nr.27.
Ja @Airman vågar du byta lott? 27 är ju också ett riktigt starkt nummer. Bestäm vilken du vill ha så låter vi det andra numret vara tillgängligt ifall någon mer vill in.Oj Oj vilka killar! Grymt! Everything will do, bara jag vet vilket nummer jag har. Gärna det som vinner iof...
Jag tackar ödmjukast @Pave men jag behåller gärna nummer 14. Det känns som ett vinnarnummer.
Fantastiskt! Gentleman.No probs, då överlåter jag 27 till någon som önskar vara med. I annat fall kvarstår erbjudandet om vinstlotten faller på mig.
Jag tar det gärna! Hade tänkt stå över i år men vad gör man inte med en halfhunter i pottenNo probs, då överlåter jag 27 till någon som önskar vara med. I annat fall kvarstår erbjudandet om vinstlotten faller på mig.
Jag tar det gärna! Hade tänkt stå över i år men vad gör man inte med en halfhunter i potten
Får nog bli sbgn003 isf, utöver speedyn jag hade förra året har jag få vettiga alternativ trots att den egentligen är för allround för att bli någon riktig utmaning...
Yeah!! Varför är man ensamstående med ett dyrt hus och dålig lön...När vi ändå är inne på detta ämne kan jag meddela att om jag mot förmodan skulle vinna utlottningen kommer jag sälja Glycinen till högstbjudande här i OWG-tråden och skänka pengarna oavkortat till BCF. Hoppas hoppas!
Jag och @DrSbaitso finns också i stan!@Fadershan kan/orkar/vill du köra en OWG mars-utmaning? Var jäkligt trevligt (förutom våndan) förra året.
Lite folk från Uppsala som kan tänka sig att vara med också? Så kan vi avsluta månaden med en gtg och dela erfarenheten!
@Bagarebergstrom @Calle
@Exekys
Nu är #27 din. Stort tack till @Pave
Hyvens!
Jag funderar på det... Även om jag i grunden tycker idén är galen! Ska bara komma på vilken klocka det blir i så fallAvstämning - 1 Vecka innan start
Nästa söndag är det Mars och då har vi 31 owg-dagar tillsammans. Just nu är vi 75 personer som anmält sig. Skulle vara roligt att komma upp i 100. Om vi hjälps åt att påminna/utmana/hetsa några till så tror jag vi fixar det.
Jag utmanar;
@hejsam
@virrooo
@Hasse Varg
@McNulty
Klart du ska vara med! Vi tycker nog alla att detta är helt galetJag funderar på det... Även om jag i grunden tycker idén är galen! Ska bara komma på vilken klocka det blir i så fall
Snyggt! Vad är det för märke på det näst längst till vänster på nedre raden?Prepping
Det är en omärkt italienare som jag fick med när jag köpte finklocka därifrån för något år sedan.Snyggt! Vad är det för märke på det näst längst till vänster på nedre raden?
Det var snyggt! 20mm?Det är en omärkt italienare som jag fick med när jag köpte finklocka därifrån för något år sedan.