• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

frere

Audemars
2-Faktor
No probs, då överlåter jag 27 till någon som önskar vara med. I annat fall kvarstår erbjudandet om vinstlotten faller på mig.
Jag tar det gärna! Hade tänkt stå över i år men vad gör man inte med en halfhunter i potten:)

Får nog bli sbgn003 isf. Utöver speedyn jag hade förra året har jag få vettiga alternativ, trots att den egentligen är för allround för att bli någon riktig utmaning...
 

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Jag tar det gärna! Hade tänkt stå över i år men vad gör man inte med en halfhunter i potten:)
Får nog bli sbgn003 isf, utöver speedyn jag hade förra året har jag få vettiga alternativ trots att den egentligen är för allround för att bli någon riktig utmaning...

Toppen, du är med i listan. @Pave är det ok att överlåta lott #27 till @frere om han sätter in 100:- på bcf?
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
När vi ändå är inne på detta ämne kan jag meddela att om jag mot förmodan skulle vinna utlottningen kommer jag sälja Glycinen till högstbjudande här i OWG-tråden. Pengarna skänker jag oavkortat till BCF. Hoppas hoppas!
Screenshot_20200223-122355_Chrome-01.jpeg
 
Senast ändrad:

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Avstämning - 1 Vecka innan start

Nästa söndag är det Mars och då har vi 31 owg-dagar tillsammans. Just nu är vi 75 personer som anmält sig. Skulle vara roligt att komma upp i 100. Om vi hjälps åt att påminna/utmana/hetsa några till så tror jag vi fixar det.

Jag utmanar;
@hejsam
@virrooo
@Hasse Varg
@McNulty
Jag funderar på det... Även om jag i grunden tycker idén är galen! Ska bara komma på vilken klocka det blir i så fall :D
 
Topp