• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Soffläge, förkylning, dag 17.
14 to go
IMG_20200317_073920.jpg

Inget fjomp nu! Det enda rimliga är att @Berns öppnar lavettburken och bjuder på smisk! Vi kan väl ändå vara överens om att NÅGON bör få en lavett? Om inte annat i förebyggande syfte! :D
Du har rätt, inga halvmesyrer nu. Nybeställningen kommer kikas på, men får snällt ligga kvar i lådan. Har ju trots allt packat ner alla andra klockor sista feb där de snällt fått ligga och gömma sig. vi fortsätter den hårda vägen så finns det inget utrymme för tvivel. För min egna skull.

Precis som i ett äktenskap så är det inte ok att sätta på någon annan än den man har kommittat sig till. Inte ens om det bara hände en gång och gick väldigt fort.
Hålla i - ok
Sätta på - inte ok
188B7359-30E6-4A3A-8DA5-EF743999FA27.jpeg

Kan inte låta bli att skratta, sjukaste lavetten hittills:p. Chefen har levererat, med viss påtryckning från pöbeln. Inget ont om rm83, lätt hänt med all frestelse som omger oss, väl kämpat.

Måste än en gång hylla denna tråd. Mitt i all apokalyptisk mörker som omger en, har tråden blivit en underbar tillflykt från det allvarsamma och bjuder dagligen på skratt som får omgivningen att undra över ens mentala hälsotillstånd. Keep it up!

Obs! Insåg att jag räknat från 1/3 istället för 11/2 då tråden faktiskt skapades.
Får ta och revidera mina siffror lite då tråden faktiskt startade redan 11/2

@Staafen 17 inlägg om dagen
@Berns knappt 7 inlägg om dagen
@Pete11 drygt 3 inlägg om dagen

Tråden växer med knappt 4 sidor och det postas 114 inlägg per dygn.

Lite statistik:
@Staafen 600 inlägg i tråden eller drygt 35 om dagen om man räknar med idag.
Ca 10% av hans inlägg är i denna tråd

@Berns 263 inlägg eller drygt 16 om dagen. Ca 25% av hans inlägg är i denna tråd.

Jag själv: 120 inlägg, eller ca 7 om dagen.
Dryga 3% av mina inlägg är i denna tråd.

Senast ändrad:
Lite statistik:

@Berns 263 inlägg eller drygt 16 om dagen. Ca 6% av hans inlägg är i denna tråd.

Tack för att ni gör detta till den bästa tråden på KS, hänger typ enbart här för tillfället.

Lite statistik:

@Berns 263 inlägg eller drygt 16 om dagen. Ca 6% av hans inlägg är i denna tråd.

o_O:oops: Nu skäms jag! Får väl skylla på att jag inte postar i så många andra trådar nu och går all in inför en paus efter OWG Mars.

Däremot älskar jag stämningen i den här tråden och kan ärligt säga att jag knappt tittar i de andra trådarna längre.

o_O:oops: Nu skäms jag! Får väl skylla på att jag inte postar i så många andra trådar nu och går all in inför en paus efter OWG Mars.

Däremot älskar jag stämningen i den här tråden och kan ärligt säga att jag knappt tittar i de andra trådarna längre.

OK, om man är föräldraledig så är det väl OK att posta massa inlägg här, men jag som förväntas sköta ett jobb samtidigt känns ju väldigt tveksamt.
SEXTON inlägg om dagen! Det är något sjukt som inte är friskt.
Sorry boys. Inte min mening att få er att må dåligt. :( Tyckte bara det var lite kul att kolla, statistik är kul.

Om det är någon tröst kan jag meddela att vi tre "bara" stått för 25% av inläggen i tråden. Den växer med nästan 8 sidor per dygn och det representerar ca 235 inlägg om dagen. :heart:

Tillbaka
Topp