• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Vågar ju knappt posta här längre men här kommer en på pärlan!
20200317_143637-01.jpeg

Börjar få rikligt med damp när avmagnetiseraren inte funkar, eller om jag gör fel. Åker nog upp ett säljinlägg om jag inte lyckas lösa det. Trött på jävlen. Ruggigt nära en lavett isf..
image.jpg

Lyser lampan när du trycker på knappen? Hade en annan (som jag aldrig testade när jag fick den), tyvärr visade den sig vara trasig när jag väl behövde den :banghead:

image.jpg
Ännu en märklig dag till handlingarna hälften av personalen hemma med förkylningssymtom dock inga med Corona , en klocka inropad på Kaplan en annan på väg med Schenker. Men dom får ligga i sina lådor när de kommer. Vi kör i 14 dagar till.

Börjar få rikligt med damp när avmagnetiseraren inte funkar, eller om jag gör fel. Åker nog upp ett säljinlägg om jag inte lyckas lösa det. Trött på jävlen. Ruggigt nära en lavett isf..
image.jpg
Har du kollat någon instruktionsvideo?

Har för mig att man ska göra på ett speciellt sätt. Typ trycka in knappen och samtidigt lyfta klockan långsamt ifrån den eller något liknande

Tillbaka
Topp