S
Staafen
Guest
Vågar ju knappt posta här längre men här kommer en på pärlan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha,re alltid bra.//Jag kommer direkt. Hoppas att du har det bra!
Menar du damen på kaffemuggen. Franska revolutionen !//Vågar ju knappt posta här längre men här kommer en på pärlan!![]()
Haha ja precis!Menar du damen på kaffemuggen. Franska revolutionen !//![]()
Ladda lavetten @Berns
Jag klarade en halv månad sedan blev suget för stort... För mig gick det så långt att jag till och med sålde min OWG-klocka. Här är nya skönheten! Stort lycka till alla OWG, jag får göra ett nytt försök nästa år
![]()
Ja eller hurJa, 17 inlägg per dag i en tråd är helt normalt.![]()
Vad är det som hänt med den? Den där såldes väl ”med väldigt bra tidshållning”?Börjar få rikligt med damp när avmagnetiseraren inte funkar, eller om jag gör fel. Åker nog upp ett säljinlägg om jag inte lyckas lösa det. Trött på jävlen. Ruggigt nära en lavett isf..
![]()
Du kanske ska överväga att gå till en urmakare?Börjar få rikligt med damp när avmagnetiseraren inte funkar, eller om jag gör fel. Åker nog upp ett säljinlägg om jag inte lyckas lösa det. Trött på jävlen. Ruggigt nära en lavett isf..
![]()
Börjar få rikligt med damp när avmagnetiseraren inte funkar, eller om jag gör fel. Åker nog upp ett säljinlägg om jag inte lyckas lösa det. Trött på jävlen. Ruggigt nära en lavett isf..
![]()
Äntligen tillbaka i Sverige, det negativa är att jag nu har tillgång till alla mina andra klockor
![]()
Börjar få rikligt med damp när avmagnetiseraren inte funkar, eller om jag gör fel. Åker nog upp ett säljinlägg om jag inte lyckas lösa det. Trött på jävlen. Ruggigt nära en lavett isf..
![]()
Haha ja, vet i fan vad som är snettLyser lampan när du trycker på knappen? Hade en annan (som jag aldrig testade när jag fick den), tyvärr visade den sig vara trasig när jag väl behövde den![]()
Haha ja, vet i fan vad som är snett![]()
Har du kollat någon instruktionsvideo?Börjar få rikligt med damp när avmagnetiseraren inte funkar, eller om jag gör fel. Åker nog upp ett säljinlägg om jag inte lyckas lösa det. Trött på jävlen. Ruggigt nära en lavett isf..
![]()