S
Staafen
Guest
Var söker man ens hjälp? Ta en promenad, lämna mobilen hemma är mitt tips
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var söker man ens hjälp? Ta en promenad, lämna mobilen hemma är mitt tips
Var inte ledsen. Du står för en stor del av stämningen i denna tråd. Keep doing what you're doing.Nu skäms jag! Får väl skylla på att jag inte postar i så många andra trådar nu och går all in inför en paus efter OWG Mars.
Däremot älskar jag stämningen i den här tråden och kan ärligt säga att jag knappt tittar i de andra trådarna längre.
Hahahahaha helt sant. Jag ökar till 70 så är jag helt safe.35 inlägg om dagen minskar drastiskt risken för att bli smittad av corona.
Bästa motiveringen hittills! och @Staafen bara köör vidare med dina inlägg!Precis som i ett äktenskap så är det inte ok att sätta på någon annan än den man har kommittat sig till. Inte ens om det bara hände en gång och gick väldigt fort.
Hålla i - ok
Sätta på - inte ok
Ja, 17 inlägg per dag i en tråd är helt normalt.Piuhhhh! Blev lite orolig där.
Jaja det är inga konstigheter!Ja, 17 inlägg per dag i en tråd är helt normalt.
Skulle inte du logga ut?Jaja det är inga konstigheter!
En annan dag! Är lite låst och har inte så mycket annat att göra.Skulle inte du logga ut?
Kul att ingen synade mina siffror. Jag hade kunna säga vad som helst, 100 inlägg om dagen
Haha, nu har du säkert fått hybris. Oavsett vad nån säger är du odödlig.En annan dag!
Hahaha för att jag är dum nog att posta 17 inlägg om dagen?Haha, nu har du säkert fått hybris. Oavsett vad nån säger är du odödlig.
Nej. För att du fick veta att du inte postar 35/dagHahaha för att jag är dum nog att posta 17 inlägg om dagen?
Få är jag med!Nej. För att du fick veta att du inte postar 35/dag
Hahaha @Staafen du är för go.35 inlägg om dagen = sök hjälp!
Ja, jag vill inte veta hur mycket tid jag spenderar på att tänka på #Owgmarch. Samtidigt har jag nått en del intressanta insikter under de drygt 2 veckor detta pågått. Vi får se om det förändrar mitt klockintresse, eller om det mer är coronapandemin som kommer göra det.Allstå för att vara tydlig @Staafen, du är inte ensam att ha ett missbruk av nåt slag. Känns som att den här tråden är ett ganska tydligt bevis på det.
Detsamma gubben!Hahaha @Staafen du är för go.
Precis som i ett äktenskap så är det inte ok att sätta på någon annan än den man har kommittat sig till. Inte ens om det bara hände en gång och gick väldigt fort.
Hålla i - ok
Sätta på - inte ok