• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Var söker man ens hjälp? Ta en promenad, lämna mobilen hemma är mitt tips :)
Screenshot_20200317-084213_Chrome.jpg

o_O:oops: Nu skäms jag! Får väl skylla på att jag inte postar i så många andra trådar nu och går all in inför en paus efter OWG Mars.

Däremot älskar jag stämningen i den här tråden och kan ärligt säga att jag knappt tittar i de andra trådarna längre.
Var inte ledsen. Du står för en stor del av stämningen i denna tråd. Keep doing what you're doing. :)

Får ta och revidera mina siffror lite då tråden faktiskt startade redan 11/2

@Staafen 17 inlägg om dagen
@Berns knappt 7 inlägg om dagen
@Pete11 drygt 3 inlägg om dagen

Tråden växer med knappt 4 sidor och det postas 114 inlägg per dygn.
Misstänker dock att antalet inlägg accelererat på senare tid men det tänker jag inte lägga tid på att undersöka :)

Allstå för att vara tydlig @Staafen, du är inte ensam att ha ett missbruk av nåt slag. Känns som att den här tråden är ett ganska tydligt bevis på det. ;)
Ja, jag vill inte veta hur mycket tid jag spenderar på att tänka på #Owgmarch. Samtidigt har jag nått en del intressanta insikter under de drygt 2 veckor detta pågått. Vi får se om det förändrar mitt klockintresse, eller om det mer är coronapandemin som kommer göra det.

E1BA2E07-AD90-4AB5-970C-7FC7EF9123E8.jpeg

På väg till lunch på en cykel som ” Twittrar” Local tid 1302..
FBE55299-E3FB-4B0D-B3A1-94DA1F281FD0.jpeg

och i väntan på maten så dök denna linslus upp.
( sorry för oskärpan i klockbilden, ville inte orsaka ett trafikkaos i byn.//:woot:

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp