• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Helvete, alla har hunnit läsa om min lavett utom jag själv! :) hur kan ni hinna skriva så mkt? Jag hinner inte ens göra en read-up! Men alla kanske "jobbar" hemifrån o har sjukt mkt tid över :p Själv har jag lite väl fullt upp på jobbet med covid-19, så jag nöjer mig med att konstatera:
1) att jag säkert förtjänade lavetten
2) att den var förbannat rolig
3) att detta är en sjukt bra tävling att faila i, om man nu ska faila i en... :)
Tack för kaffet osv!

My rekord! 17 dager på rad med samme ur har aldri skjedd før. :) OWG-challenge FTW.
811B09D5-2C44-47B2-B4B2-CFA82B3689D3.jpeg

My rekord! 17 dager på rad med samme ur har aldri skjedd før. :) OWG-challenge FTW.
811B09D5-2C44-47B2-B4B2-CFA82B3689D3.jpeg
Samma här, om man bortser från första året som klockintresserad då man bara hade en så har jag aldrig gjort något liknande.

Kommit till många insikter, främst om det osunda flipperiet jag ägnat mig åt under ca 2 års tid.
Har jag bara kvar en klocka lite längre än jag haft tidigare, slutar sukta efter sådant jag inte har och börjar uppskatta det jag har så skapas minnen tillsammans med klockorna och man blir mer fäst vid dom.

Senast ändrad:
Samma här, om man bortser från första året som klockintresserad då man bara hade en så har jag aldrig gjort något liknande.

Kommit till många insikter, främst om det osunda flipperiet jag ägnat mig åt.
Jeg har ikke flippet på noen år, men innser at det egentlig er poengløst å ha mer enn tre klokker i samlingen. Men - så var det det, da - hva skal man selge og hva skal man så beholde. Får ta den oppgangen i april/mai. Kanskje jeg bare fortsetter med GS i april også...blir det TWOOMG-challenge.

Tillbaka
Topp