Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma kurva som Corona?Suget efter att köpa ny klocka ökar exponentiellt denna månad
UngefärSamma kurva som Corona?
Känner samma. Ser ingen anledning att bära någon annan klocka.Är det bara jag som känner att det blir lättare för varje dag? Denna böna har nästan varit bortglömd men känns nu självklar
Försöker den smita? Är den lika less som många andra verkar vara i tråden? Det är aldrig nån som tar upp vad klockorna känner. Tänk på klockorna!
Dag 18 med en bild från dagens promenad, taget med mobilkamera. Gick sådär men kul ändå!
Försöker den smita? Är den lika less som många andra verkar vara i tråden? Det är aldrig nån som tar upp vad klockorna känner. Tänk på klockorna!
På sikundski!Nu kom den äntligen! Får se om Ryssen vill gå lite bättre nu
Känner samma. Ser ingen anledning att bära någon annan klocka.
Har en inkommande klocka som kanske kan ändra det, men den tycks ha försvunnit på vägen. Precis som de två senaste klockorna också gjort...
Tejpen!Hmm, jag som inte köpt en klocka till mig själv (har dock köpt en till tjejen) på flera år.
Varför en (iof billig men riktigt kul klocka) just nu under OWG-march..
Kommer bli tufft det här.
Det är dock fortfarande denna som sitter på armen...
Jag gillar själv vostok men det är bara att erkänna att de inte håller särskilt hög kvalitet. Och nu var jag snäll i mitt omdöme! Ha ha!Inte nog med att klockan fortar sig, nu har den börjat stanna i tid och otid
Menmen, kämpar på, dag 18
Jag gillar själv vostok men det är bara att erkänna att de inte håller särskilt hög kvalitet. Och nu var jag snäll i mitt omdöme! Ha ha!
Det blir en sådan. Bruksklocka (inte mina bilder)Vad blir det för kärlek? Eller vill du hålla hemlis?
Eller hur!! Borde ingå i alla klocknördars utrustning.Tejpen!
Jag måste skaffa den tejpen.
Ryssen har delaktighet i allt. De har säkert någon extra kraftig signalspaning i området som gjort din klocka magnetiserad.Var mitt fel att den blev magnetiserad så kan inte skylla på ryssen
Krya på dig vännen!Tillfälligt soffläge. Väldigt trött men förkylningen verkar lätta något.. Hoppas hoppas.
Tack kompis! Jag gör vad jag kan, vilket inte är mycketKrya på dig vännen!
Håller med, skall vi köra april med ?Är det bara jag som känner att det blir lättare för varje dag? Denna böna har nästan varit bortglömd men känns nu självklar
Välj en högre bro om du funderar på att avsluta OWG-lidandet!Arbete hemifrån = träningspaus mitt på dan