S
Staafen
Guest
Vem är KS-krögaren?Stöttar våra lokala KS krögare med att ta med familjen ut på Holy Cow
uppdaterar bilden när varmrätten kommer in...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vem är KS-krögaren?Stöttar våra lokala KS krögare med att ta med familjen ut på Holy Cow
uppdaterar bilden när varmrätten kommer in...
Wife-slapBatslap!!!
Utmanar dig att använda den för nästa års OWG MarchWife-slap
men nej min ligger kvar i byrålådan...
Ojojoj där har vi nått!Utmanar dig att använda den för nästa års OWG March
En broder djupt nere i PaneraisjukdomenVem är KS-krögaren?
Därför jag inte känner till vem det är alltså.En broder djupt nere i Paneraisjukdomen
Hvor lenge har du igjen av hjemmekarantenen, da?Bra där, mat, dricka och cigarr
Bästa som finns, själv sugen på en cigarr, på grund av CORONA man kan inte gå ut
Jag skall lära dig allt jag kan lille vän om pannor, så fort mars är slut!Därför jag inte känner till vem det är alltså.
Vi finns här vännen. Det kommer bli bra.Vilken månad! Nytt jobb, köpt bostad, den värsta pandemin i mannaminne och ras på börsen. Tur att tråden finns som motvikt och som ett kuddrum mot allt som sker just nu. Dag 18!
Jag skall lära dig allt jag kan lille vän om pannor, så fort mars är slut!
Hoppas att jag förstod rätt och förstår inte riktigt vad du menar med ”lämna av” men jag är frisk. Jag bara sitter hemma och jobba hemifrån men man blir sugen på att gå ut eller göra någotHvor lenge har du igjen av hjemmekarantenen, da?
Hehe, tror jag vet vem det är.En broder djupt nere i Paneraisjukdomen
Allt ordnar sig!Vilken månad! Nytt jobb, köpt bostad, den värsta pandemin i mannaminne och ras på börsen. Tur att tråden finns som motvikt och som ett kuddrum mot allt som sker just nu. Dag 18!
Vi får teama upp!Jag skall lära dig allt jag kan lille vän om pannor, så fort mars är slut!
Absolut och är inte orolig personligen men det har som sagt varit en minst sagt speciell månad.Allt ordnar sig!
Att jag sett andra klockor? Ja. Men det är väl inte förbjudet@Fixxxer har du något att bekänna för oss här i tråden idag?
Så du menar, med handen på hjärtat och tio fingrar upp till gud att du satt med dom två giganterna och inte lät minst en av dom glida på....lite grann bara? Lite lite? Far du med osanning nu?Att jag sett andra klockor? Ja. Men det är väl inte förbjudet
Hehe, tror jag vet vem det är.
Alltid bra att stödja lokala etablissement, än mer i dessa dagar. Skulle gärna göra detsamma men misstänker att jag bor på fel sida stan.,
Minst sagt.Absolut och är inte orolig personligen men det har som sagt varit en minst sagt speciell månad.
Aha, trodde det låg i Södertälje. Själv bor jag i nordväst så omöjligt är det inte. Skall först bli frisk.
Det är ingen ursäkt, jag packade in familjen och åkte från södertälje till Söder för att stötta vår vän! Och äta och snacka gott också
Precis vad jag tänkte
Lägg av ni två!Precis vad jag tänkte
Haha, det tänkte jag inte ens på!@Fixxxer har du något att bekänna för oss här i tråden idag?
Ryssen har delaktighet i allt. De har säkert någon extra kraftig signalspaning i området som gjort din klocka magnetiserad.
Alltså, jag kan ha fel, men det känns som att @Staafen har ökat ytterligare med frekvensen på inläggen i den här tråden...Haha, det tänkte jag inte ens på!
Du har säkert helt rätt, går snart in i väggen här!Alltså, jag kan ha fel, men det känns som att @Staafen har ökat ytterligare med frekvensen på inläggen i den här tråden...