banan
Basic
Du får ringa sjukvården om det blir värre.Tillfälligt soffläge. Väldigt trött men förkylningen verkar lätta något.. Hoppas hoppas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får ringa sjukvården om det blir värre.Tillfälligt soffläge. Väldigt trött men förkylningen verkar lätta något.. Hoppas hoppas.
Nej tokig du, alldeles för kallt i vattnet idag. men absolut, västerbron passar nog bättre iså fallVälj en högre bro om du funderar på att avsluta OWG-lidandet!
Ajdå, kan du semestra på eller är allt stängt och du får mat i kassar uppskciat till rummet?Är ”fast” på semester men jag lider inte
Ahahaha. Nä, då skall jag vara döende på riktigt. Inte bara döende av tristess oct trötthet.Du får ringa sjukvården om det blir värre.
Erikson tyckte att jag skulle komma in med den för åtgärd. Jag förklarade att det inte var aktuellt under innevarande månad pga OwgMarch. De fattade inte vad jag yrade om, så jag berättade om utmaningen. I april blir det en tur till Sumpan. Då kommer jag att vara farligt sugen på en ny klocka.Jisses. Bara sådär? Måste vara måndagsex
Ingen klocka?!Om någon undrar hur jag ser ut!
Sant!? Måste ta upp det med dottern!Ingen klocka?!
Haha, det är få som förstår.Erikson tyckte att jag skulle komma in med den för åtgärd. Jag förklarade att det inte var aktuellt under innevarande månad pga OwgMarch. De fattade inte vad jag yrade om, så jag berättade om utmaningen. I april blir det en tur till Sumpan. Då kommer jag att vara farligt sugen på en ny klocka.
Tillfälligt soffläge. Väldigt trött men förkylningen verkar lätta något.. Hoppas hoppas.
Tack! Det kunde vara värre, men fortfarande sådär kul att vara hemma med barn och vara sjuk själv.Krya på dig och kämpa på med båda klocka och hälsa
@Berns nära nu, ladda lavettenIngen klocka?!
Snygg ju!Om någon undrar hur jag ser ut!
Haha tack!Snygg ju!
Nej nej nej!@Berns nära nu, ladda lavetten
Skön inställning! Du får kämpa igen nästa år.Helvete, alla har hunnit läsa om min lavett utom jag själv! hur kan ni hinna skriva så mkt? Jag hinner inte ens göra en read-up! Men alla kanske "jobbar" hemifrån o har sjukt mkt tid över Själv har jag lite väl fullt upp på jobbet med covid-19, så jag nöjer mig med att konstatera:
1) att jag säkert förtjänade lavetten
2) att den var förbannat rolig
3) att detta är en sjukt bra tävling att faila i, om man nu ska faila i en...
Tack för kaffet osv!
RespektHoppas verkligen jag och Monacon får en plats om vi klarar detta! Du må ha en i byrålådan som du är missnöjd med, min sitter på handleden 24/7
Bra där, mat, dricka och cigarrHolder ut.
Som att försöka sänka en boj... Jag kommer snart upp till ytan igenSkön inställning! Du får kämpa igen nästa år.
Är det @Berns som säljer frugans present via en bulvan tro?
https://klocksnack.se/threads/tag-heuer-monaco-prisbump.127461/
Batslap!!!Är det @Berns som säljer frugans present via en bulvan tro?
https://klocksnack.se/threads/tag-heuer-monaco-prisbump.127461/