OWG 2020 fedeste klockeHolder ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OWG 2020 fedeste klockeHolder ut.
Hahahahaha!
Jag sa ju det förut! Bara för att han faktiskt inte postade 35 inlägg om dagen så har han gått bananas nu..Alltså, jag kan ha fel, men det känns som att @Staafen har ökat ytterligare med frekvensen på inläggen i den här tråden...
Ja det här har ju spårat ur helt! Men det sjukaste är att jag egentligen inte alls har tid till detta.Jag sa ju det förut! Bara för att han faktiskt inte postade 35 inlägg om dagen så har han gått bananas nu..
Ja det här har ju spårat ur helt! Men det sjukaste är att jag egentligen inte alls har tid till detta.
Han har helt enkelt växlat upp ytterligare en nivå...Vill nå 35 inlägg per dag.Jag sa ju det förut! Bara för att han faktiskt inte postade 35 inlägg om dagen så har han gått bananas nu..
Jag tycker det är härligt...Ja det här har ju spårat ur helt! Men det sjukaste är att jag egentligen inte alls har tid till detta.
Jag kan tyvärr inte mäta det. 600 inlägg är maximalt antal man kan söka ut från en användare per tråd.. @StaafenHan har helt enkelt växlat upp ytterligare en nivå...Vill nå 35 inlägg per dag.
Yeeees, nu kan jag fortsätta posta utan att skämmas!.
Jag kan tyvärr inte mäta det. 600 inlägg är maximalt antal man kan söka ut från en användare per tråd.. @Staafen
Så det kan vara 1000 inlägg i denna tråd.. Eller 2000
Vad är det du försöker undvika? ;-)Ja det här har ju spårat ur helt! Men det sjukaste är att jag egentligen inte alls har tid till detta.
Livet!Vad är det du försöker undvika? ;-)
Ha ha, you can run but you can't hide!
Fin bild, speciellt när perlon-bandet ligger bredvid .Hjärnan funkar inte nu, detta kan ju funka...
Kör!Hjärnan funkar inte nu, detta kan ju funka...
Fin bild, speciellt när perlon-bandet ligger bredvid .
Lite variation
Riktigt fult men klart du ska köra på det!Lite variation
Haha nej det där var ingen höjdareRiktigt fult men klart du ska köra på det!
Ingen höjdare, grattis din syn är okejHaha nej det där var ingen höjdare
God natt gott folk och kämpa på med allt vad det innebär i dessa tider
Med den där pjäsen förstår jag att även april lockar. Min owg kommer onekligen få större del av april också men känns lite märklig att träna i så då kanske den får vila lite.Håller med, skall vi köra april med ?
Allt är öppet men ser svårt ut att få flyga hem, ser inga tecken på att något ska stänga ner här ihellerAjdå, kan du semestra på eller är allt stängt och du får mat i kassar uppskciat till rummet?
Jag tyckte det där funkar rätt bra, jag säger kör några dagarLite variation