Öppna och testa bara, ingen kommer skvallra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Öppna och testa bara, ingen kommer skvallra.
Gillar, mycket trevliga klockor, jag tänkte vi får den på en gång idag liksom är jättetaggadJa, både KS klockan och 5 årsklockan som jag vann på 5 årsfesten.
ska väl redigeras och sen kommer det ut, kanske i morgon? Men tycker synd om PB som ska editera det där... mycket snack blev det.
Upp på barrikaderna, din mugg säger ju vive la OWG 1 månad! //Dålig dag idag. Funderar nästan på att avbryta lidandet.
Sant haha!Upp på barrikaderna, din mugg säger ju vive la OWG 1 månad! //
Jag är stolt över er båda. Karaktär!När dr @Denke lämnade mitt castle var vi båda med i matchen även om det var sjuktjobbigt att inte testa SS Stockholm och Half Huntern
Själv ser jag bara fram emot att Dr @Denke får en lavett så jag är lite besviken faktiskt. Men det förutsätter jag är ömsesidigtJag är stolt över er båda. Karaktär!
Kämpa kompis. Vid foten av regnbågen finns det en skatt!Dålig dag idag. Funderar nästan på att avbryta lidandet.
Tack, du med!Kämpa kompis. Vid foten av regnbågen finns det en skatt!
sitter bra på honomDag 19: Inte så känt men Lenin bar SKX.
Ett sånt i 20mm med svart tryck skulle sitta fint till min OWG klocka trots att jag åkte ut
Men jag har varit med sedan dag 1 ju Bara konstaterade att jag fortfarande hänger med, trots att jag inte uppdaterat på längeHahah, @Berns vad säger reglerna ... hahah
Aj då! Tufft läge.Nä nu ger jag upp snart. Ryssen har börjat forta sig 5 minuter på en timma
Aj då! Tufft läge.
Ja, jäkligt tråkigt när klockan inte håller tiden!Vill gärna fortsätta vara med men känns lite meningslöst när klockan går så himla fel
@SpaceAce du kommer få full orderbok.Ett sånt i 20mm med svart tryck skulle sitta fint till min OWG klocka trots att jag åkte ut
Då är det väl bara att ta en lavett då! Nana nana nana nana, nana nana nana nana...Vill gärna fortsätta vara med men känns lite meningslöst när klockan går så himla fel
Klart att domaren ska ha ett band. Jag läste tidigare i tråden att mutor är fullt tillåtna.
Bara att hojta till så löser vi det.Får messa @SpaceAce under kvällen helt enkelt
Dålig dag idag. Funderar nästan på att avbryta lidandet.
Edit: Äh. Skulle ju ha varit en kul GIF där. Ni får fantisera ihop lämplig iställetNä nu ger jag upp snart. Ryssen har börjat forta sig 5 minuter på en timma