Gomorrron dag 19!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Woof... Need...
Typ fem sidor utan att någon fått en hurring? Nåja. Ska möta upp med @Margarinkungen om ett par timmar. Det kommer troligtvis urarta fullständigt.
Själv hänger jag i. Sinnen sitter fortfarande på armen. Vägrar posta bild dock.
Får hoppas att det löser sig med hemresan.Allt är öppet men ser svårt ut att få flyga hem, ser inga tecken på att något ska stänga ner här iheller
Funkar!!Lite variation
Tack!Får hoppas att det löser sig med hemresan.
Typ fem sidor utan att någon fått en hurring? Nåja. Ska möta upp med @Margarinkungen om ett par timmar. Det kommer troligtvis urarta fullständigt.
själv laddar jag med frukost och har lagt fram klockor och pennor, hulken på armen! tack @Sjöö Sandström för den fina brickan också!! Och @Nymans Ur 1851 för den nästan lika fina till pennorna
Kan garantera att det kommer spåra ut! Urbildningsradion i Margarinkungens kök!! Episkt avsnitt mina små grodor
Klockrelaterat?Väntar på att klocka ska bli nio. Då öppnar posten. Jag ska hämta ut ett paket...
Mm. En dublett till min Seiko Turtle Blue Lagoon.Klockrelaterat?
Mm. En dublett till min Seiko Turtle Blue Lagoon.
Spännande
själv laddar jag med frukost och har lagt fram klockor och pennor, hulken på armen! tack @Sjöö Sandström för den fina brickan också!! Och @Nymans Ur 1851 för den nästan lika fina till pennorna
Kan garantera att det kommer spåra ut! Urbildningsradion i Margarinkungens kök!! Episkt avsnitt mina små grodor
Så här i Coronatider och lite för att Denke bor i närheten, spelar vi in hemma hos mig. Så välkommen över till CoronainkubatornNi förstår väl att jag kommer att stå och trycka näsan mot studiofönstret under hela inspelningen. OWG e OWG.
Ni förstår väl att jag kommer att stå och trycka näsan mot studiofönstret under hela inspelningen. OWG e OWG.
Känns skumt att inte ens testa klockan men jag ska stå fast!Na na na na na na na na...
Känns skumt att inte ens testa klockan men jag ska stå fast!
Ryktet på stan säger att det alltid urartar när @Margarinkungen är i farten?Typ fem sidor utan att någon fått en hurring? Nåja. Ska möta upp med @Margarinkungen om ett par timmar. Det kommer troligtvis urarta fullständigt.
Det där kommer aldrig hålla, idag får vi se @Margarinkungen få smisk av läderlappen!