Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har redan ett. Väntar på att den här hemska månaden ska ta slut så jag kan testa det på något annat än min Steinhart Riktigt fräna band är det @SpaceAceEtt sånt i 20mm med svart tryck skulle sitta fint till min OWG klocka trots att jag åkte ut
Tack Totte!Jag har redan ett. Väntar på att den här hemska månaden ska ta slut så jag kan testa det på något annat än min Steinhart Riktigt fräna band är det @SpaceAce
Då är det väl bara att ta en lavett då! Nana nana nana nana, nana nana nana nana...
Edit: Äh. Skulle ju ha varit en kul GIF där. Ni får fantisera ihop lämplig istället
Vad gäller om klockan går sönder? Har för mig att vi har regler för det? @BernsVill verkligen inte ha en lavett, kommit två tredjedelar på vägen till Hall of Fame
Får la göra som dom flesta normala människorna annars, kolla på mobilen för att se tiden
Om bild tre är i din toalett bör du nog söka hjälp!Japansk klokke. Spansk vin.
Jeg skal drikke så mye vin mens det er Corona, at jeg pisser ren vin.Om bild tre är i din toalett bör du nog söka hjälp!
Ja är inte det den berömda DW-paragrafen?Vad gäller om klockan går sönder? Har för mig att vi har regler för det? @Berns
Se där! Där har du din räddningsplanka @Lord_tito88Ja är inte det den berömda DW-paragrafen?
Att om ens klocka lämnas in på reparation så kan man bära en DW för att fortfarande vara kvar i utmaningen fram till den riktiga owg-klockan är tillbaka från urmakaren.
Hittade det här från i fjol.Se där! Där har du din räddningsplanka @Lord_tito88
Se där! Där har du din räddningsplanka @Lord_tito88
Ja är inte det den berömda DW-paragrafen?
Att om ens klocka lämnas in på reparation så kan man bära en DW för att fortfarande vara kvar i utmaningen fram till den riktiga owg-klockan är tillbaka från urmakaren.
Jag är ju inte med, men det är klart den bästa tråden på KS!!Hmm, svårt val där. Måste tänka igenom detta
Ryssen har ju faktiskt lugnat ner sig lite
Klart du ska vara med. Du kan ju öva resten av månadenJag är ju inte med, men det är klart den bästa tråden på KS!!
Nu sitter jag som på nålar och undrar hur Ryssen mår... Och om Läderlappen kommer
(nästa år är jag nog mogen att vara med)
Jag är ju inte med, men det är klart den bästa tråden på KS!!
Nu sitter jag som på nålar och undrar hur Ryssen mår... Och om Läderlappen kommer
(nästa år är jag nog mogen att vara med)
Haha just det. Hemska tanke...Ja är inte det den berömda DW-paragrafen?
Hockeyn var ju ett antiklimax värd namnet!Dag 19: Saknar hockey ... och fotboll ... och klockor.
Hockey och fotboll hade jag klarat hela livet utan. Värre med klockor. Har du isolerat dig i skogen under nu mars?Dag 19: Saknar hockey ... och fotboll ... och klockor.
Fast det kunde ha varit värre: Lulä kunde ha vunnit SM-guld och L*ven kunde ha gått upp i SHL.Hockeyn var ju ett antiklimax värd namnet!
Nä, men det blir väl nästa steg.Hockey och fotboll hade jag klarat hela livet utan. Värre med klockor. Har du isolerat dig i skogen under nu mars?
HahahahaOm bild tre är i din toalett bör du nog söka hjälp!
Lika bra att ta det säkra före det osäkra så att säga!Hahahaha
Skall det okynnes-aga ställer @Staafen upp, han skall bara rädda världen från virus först.Ja lite okynnes-aga bara för sakens skull.