Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ryktet på stan säger att det alltid urartar när @Margarinkungen är i farten?
Det där kommer aldrig hålla, idag får vi se @Margarinkungen få smisk av läderlappen!
Väntar på detta avsnitt kommer bli episkt.
själv laddar jag med frukost och har lagt fram klockor och pennor, hulken på armen! tack @Sjöö Sandström för den fina brickan också!! Och @Nymans Ur 1851 för den nästan lika fina till pennorna
Kan garantera att det kommer spåra ut! Urbildningsradion i Margarinkungens kök!! Episkt avsnitt mina små grodor
GaranteratVäntar på detta avsnitt kommer bli episkt.
Hahaha, dito dr denkerot! Haha!@Margarinkungen har bett mig ta med lite olika klockor. @Berns kan vara trygg i att jag golar ner denne kung av dålig matolja och mejerislaggprodukter direkt om jag får chansen!
From idag? HahaÄr med!
Satan vad den är grym! Så inte sönder boetten nu... Jag tar den sen!Godmorgon dag 19
Hahahah!@Margarinkungen har bett mig ta med lite olika klockor. @Berns kan vara trygg i att jag golar ner denne kung av dålig matolja och mejerislaggprodukter direkt om jag får chansen!
Den går på rea 1/4Satan vad den är grym! Så inte sönder boetten nu... Jag tar den sen!
App app app, tror redan det är kö på den därSatan vad den är grym! Så inte sönder boetten nu... Jag tar den sen!
Självklart är det kö.... ala AD style... dvs ett icke-linjärt kösystem!App app app, tror redan det är kö på den där
Den går på rea 1/4
App app app, tror redan det är kö på den där
Haha, såklart!! Det är ju därför jag älskar margarinkungen. Han är en älskvärd karaktär!!Ryktet på stan säger att det alltid urartar när @Margarinkungen är i farten?
Strategiskt drag att klämma på marknaden lite.... Du fick napp... Väl gjort!Förlåt, sa jag rea? nej nej premium ska det ju vara PREMIUM.
Alltså jävlar vad fin den där är. Har en annan SRP787 men varje gång jag ser den där blir man ju vansinnigt sugen att köpa en..Jultomten kom med denna! Har pysslat om den men inte provat. Vet ju redan hur turtle sitter. Det är en favorit som jag faktiskt saknar att använda. Men snart blir det april...
Ja? Går det inte ut på att ha samma klocka en dag?From idag? Haha
Öppna och testa bara, ingen kommer skvallra.Då kom det första paketet, får nog ligga kvar på jobbet oöppnat i 12 dagar.
Hahah, @Berns vad säger reglerna ... hahahJa? Går det inte ut på att ha samma klocka en dag?
Sjukt snygga klockor, är det KS klockan där?När dr @Denke lämnade mitt castle var vi båda med i matchen även om det var sjuktjobbigt att inte testa SS Stockholm och Half Huntern
Ja, både KS klockan och 5 årsklockan som jag vann på 5 årsfesten.Sjukt snygga klockor, är det KS klockan där?
Förresten är det färdigt nu? när får vi lyssna?