Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Godmorgon Solstråle
Idag är det Fredag, det är dag 20 och imorgon är ju utlottningen av de två klockbanden.
Haha den där var ju cool, den måste du köra nästa år!Alpinisten förra året och Tissot iår är alldeles för enkla klockor att bära. Nästa år år lånar jag juniors Baby-G och joinar plastklockegänget!
Man måste gå genom det som @Staafen går genom för att förstå tror jag.
Jag är djupt imponerad (och lite avundsjuk) över ditt val av klocka. Jäkligt spezzatura i kostym!!Haha den där var ju cool, den måste du köra nästa år!
Jag tror att alla klockor är tuffa att ha i 31 dagar. Jag gillar ju min men att inte kunna byta var tuffare än jag trott.
Jag lurar också på att gå med i plastklubben nästa år.... kanske jag kan få låna KS snåldrake under mars... om den fortfarande fungerarAlpinisten förra året och Tissot iår är alldeles för enkla klockor att bära. Nästa år år lånar jag juniors Baby-G och joinar plastklockegänget!
Man måste gå genom det som @Staafen går genom för att förstå tror jag.
God morgon! (07.05)
Local time 1247 och lunchtime. Här spelas det Fia med knuff efter maten. Big fight mot frun!//
Jag förstår ... Så är det ju.Visst är det så. Det är mest mitt onda, gulsvarta, hjärta som talar.
Jag gjorde faktiskt en @Berns och köpte den enbart för denna utmaning. Någon kan ju få låna den nästa år.Jag är djupt imponerad (och lite avundsjuk) över ditt val av klocka. Jäkligt spezzatura i kostym!!
Du eller någon annan kan få låna min nästa år!Jag lurar också på att gå med i plastklubben nästa år.... kanske jag kan få låna KS snåldrake under mars... om den fortfarande fungerar
Den där klockan blev just ännu grymmare med det bandet... riktigt bra!Godmorgon Solstråle
Idag är det Fredag, det är dag 20 och imorgon är ju utlottningen av de två klockbanden.
Min finns också till låns. Faktiskt redan i april i år. Vi kan säga 1:a.Du eller någon annan kan få låna min nästa år!
Du vill slippa se den låter det som?Min finns också till låns. Faktiskt redan i april i år. Vi kan säga 1:a.
Klart du ska hänga i nu!
Från att ha varit en klocka som mest har legat i lådan och varvats med användning av min bättre hälft här hemma, så känns det som att den kommer få sin beskärda del på min handled för en tid framöverDu vill slippa se den låter det som?
Det låter som att du har det tuffast av oss alla, bra kämpat hittills!Hänger i än så länge!
Får se om jag klarar av ytterligare elva dagar med en i princip trasig klocka
Jag tror att @SpaceAce tillverkar och säljer på beställning (?)BTW, kommer man kunna beställa ett sådant där OWG band eller är det bara lotto?
Krya på dig OWG-broder.Frukost dag 20
Fortfarande sjuk men lite bättre.
Det låter som att du har det tuffast av oss alla, bra kämpat hittills!
Tack! Börjar bli tradigt nu..Krya på dig OWG-broder.