En hundring extra till BCF var det ja ifall @parasec blir batslapped!Stackare... Nytt förslag: Maxar förra dealen (20x31:- ) och skjuter till ytterligare en hundring i Batslapbonus om du ger upp idag. Har en känsla av att @Crazybone matchar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En hundring extra till BCF var det ja ifall @parasec blir batslapped!Stackare... Nytt förslag: Maxar förra dealen (20x31:- ) och skjuter till ytterligare en hundring i Batslapbonus om du ger upp idag. Har en känsla av att @Crazybone matchar.
Skrattade högt för mig själv på hemma-kontoret men av principskäl så får du ingen like på det där.Dammig och suddig men jag är med
Dammig och suddig men jag är med
Skrattade högt för mig själv på hemma-kontoret men av principskäl så får du ingen like på det där.
Nej det är ju känsligt att skämta om vissa saker faktum är att det väl ändå inte är så uppdelat idag utan man hjälps åt med det mesta. Har det så i vårt hushåll i alla fallJag skrattade, min föräldralediga fru gjorde det icke
Då är jag ingen man.... jag hatar sport!Dammig och suddig men jag är med
Samma här...Då är jag ingen man.... jag hatar sport!
Min fru skrattade lika mycket som mig Sen slog hon mig på pungenDammig och suddig men jag är med
Vad är det för mercaklocka??Och där ligger dom nyinköpta och stirrar på mig , men vi stirrar tillbaks och skickar in dom i klockskåpet.
Den heter AMBT100.Vad är det för mercaklocka??
Aj dåMin fru skrattade lika mycket som mig Sen slog hon mig på pungen
vet hur det kännsVar förbi mitt lokala Schenkerombud för en timma sedan... det hela blev plötsligt betydligt mycket jobbigare
Du vilken ref är det på denna läckerbiten20 dagar owg har varit lättare än 28 med gipsad högerarm. Äntligen slutar ena av dem iallafall
Zo2246, går vid namnet sea foam (green) bagatell bland Zodiac folketDu vilken ref är det på denna läckerbiten
Den är läcker tycker jag.Zo2246, går vid namnet sea foam (green) bagatell bland Zodiac folket
Tack jag instämmer, vill även säga att den är ännu bättre i solen.Den är läcker tycker jag.
Alltså nån ska väl ändå ha en fredagslavett ikväll... Tråden tappar ju i intresse om inte nån får ett riktigt kok stryk snart ...Gör man fel så ska man få en lavett. Det har @Berns sagt.