Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med. @SpaceAce vad tar du för ett band?Borde bli en present för oss alla, till oss själva, nu när vi närmar oss mållinjen
Jag tror att @SpaceAce tillverkar och säljer på beställning (?)
Jag har ingen aktiv försäljning igång utan tillverkar mest för husbehov, gåvor eller som bytesobjekt (fungerar också som mutor ),Håller med. @SpaceAce vad tar du för ett band?
Längtan är stark..
Men jag är starkare
Krya hoppas du är frisk snart .Frukost dag 20
Fortfarande sjuk men lite bättre.
Hehe, kan också handla ren trötthet. Orkar inte engagera mig mer än att dra på DJ:n varje morgon.Det där påvisar på vilja av stål. Stå sådär framför godislådan utan att röra tyder på karaktär. Jag sålde av allt som potentiellt kunde locka så min låda är i stort sett tom på frestelser
Undrar hur långt klockan kan hoppa ut i vattnet?Är och kastar macka i det härliga vädret!
Tack för omtanken. Idag är jag trött och öm i kroppen, snuvan och hostan har lagt sig.Krya hoppas du är frisk snart .
Surt , själv har jag klarat mig men frugan har varit förkyld i 2 veckor nu och börjar klättra på väggarna hemma .Tack för omtanken. Idag är jag trött och öm i kroppen, snuvan och hostan har lagt sig.
Känns som att det är på rätt väg men dottern fick feber så jag vet inte hur många olika förkylningsvirus vi har i huset. Alla har ju varit hemma i flera dagar nu.
Nästan så att jag är sugen på att testa faktiskt haha!Undrar hur långt klockan kan hoppa ut i vattnet?
Hehe, kan också handla ren trötthet. Orkar inte engagera mig mer än att dra på DJ:n varje morgon.
Det är viktigt att ta pauser i klockbärandet.Nej du, stark karaktär låter så mycket bättre så vi håller oss till det.
För att sätta lite mer press på dig @parasec kommer jag sätta in 20:-/dag du klarar av i OWG-mars till BCF. Lycka till!
Segt detta men jag är med i matchen. Dag 20.