• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

35222A87-0C19-4D95-86DB-A7FB817976E5.jpeg

Dag 20 - Nu känns det som att vi närmar oss slutet. 11 dagar kvar efter denna dag. Det borde vi klara av när de första 20 varit som en dans på rosor för oss alla:p. Önskar en härlig fredag och kämpa på!

Fortsätter heja på från sidlinjen. Eftersom jag var med ifjol så vet jag hur tradigt det börjar kännas vid det här laget med samma klocka. Nu är det pannben som gäller!

Hoppas för egen del på att plocka upp en GS som någon tröttnat på i början av april :D

Nu måste jag för första gången erkänna att det känns liiite tradigt att inte få använda någon annan klocka. Blev idag sugen på att dra på mig något annat. Men å andra sidan gillar jag min owg klocka sjukt mycket o ser den som fullt möjlig att vara owg på riktigt med. God fredag på Er alla i dessa orostider! Klockor är ju en världslig sak som han sade Karlsson....
IMG_20200320_103412.jpg

Krya hoppas du är frisk snart .
Tack för omtanken. Idag är jag trött och öm i kroppen, snuvan och hostan har lagt sig.
Känns som att det är på rätt väg men dottern fick feber så jag vet inte hur många olika förkylningsvirus vi har i huset. Alla har ju varit hemma i flera dagar nu.

Tack för omtanken. Idag är jag trött och öm i kroppen, snuvan och hostan har lagt sig.
Känns som att det är på rätt väg men dottern fick feber så jag vet inte hur många olika förkylningsvirus vi har i huset. Alla har ju varit hemma i flera dagar nu.
Surt , själv har jag klarat mig men frugan har varit förkyld i 2 veckor nu och börjar klättra på väggarna hemma .

Tillbaka
Topp