Skarrsjo
Basic
Jag kanske kan ställa uppAlltså nån ska väl ändå ha en fredagslavett ikväll... Tråden tappar ju i intresse om inte nån får ett riktigt kok stryk snart ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kanske kan ställa uppAlltså nån ska väl ändå ha en fredagslavett ikväll... Tråden tappar ju i intresse om inte nån får ett riktigt kok stryk snart ...
Alltså nån ska väl ändå ha en fredagslavett ikväll... Tråden tappar ju i intresse om inte nån får ett riktigt kok stryk snart ...
Grym bild!Et siste av SBGA407 i dag. Uten den, vet jeg ikke om jeg hadde holdt ut i 20 dager - og still going strong.
Jag hade nog klarat det lätt med en hulkenDag 20, det går framåt sakta men säkert
Man tror ju det. Min Datejust är ju den mest bekymmersfria klockan man kan tänka sig. Sittter bra, tar inte plats, fastnar inte i grejer, är snygg och allt det där.. Men man ledsnar ju. Vill ha något annat, något tyngre, något i plast, på gummiband osv..Jag hade nog klarat det lätt med en hulken
Skål hoppa du får en bra kväll.Skål på er OWG-vänner!
Hvilken da?Har redan klarat tre månader under 2020.... inte så svårt när man bara äger en klocka.
Hvilken da?
Detsamma!Skål hoppa du får en bra kväll.
Herregud! Skandal!@Denke @Staafen @Airman @Sgt Poppa och alla andra påhejare av offentligt prygel kommer nog bli besvikna. Tror ingen som stått ut 20 dagar kommer hoppa av under den sista tredjedelen.
@Denke och jag hoppar av 23:59:48 sista mars om vi är vakna så ni kan vara lugna@Denke @Staafen @Airman @Sgt Poppa och alla andra påhejare av offentligt prygel kommer nog bli besvikna. Tror ingen som stått ut 20 dagar kommer hoppa av under den sista tredjedelen.
Jag är mer nyfiken på hur många som faktiskt har klarat det på riktigt!@Denke @Staafen @Airman @Sgt Poppa och alla andra påhejare av offentligt prygel kommer nog bli besvikna. Tror ingen som stått ut 20 dagar kommer hoppa av under den sista tredjedelen.
Känns som många har en innestående lavett!Jag är mer nyfiken på hur många som faktiskt har klarat det på riktigt!
Nu ska inte du komma här och ta ifrån oss ännu ett nöjje, Klockgrinchen!@Denke @Staafen @Airman @Sgt Poppa och alla andra påhejare av offentligt prygel kommer nog bli besvikna. Tror ingen som stått ut 20 dagar kommer hoppa av under den sista tredjedelen.
Ja, kanske 1 av 5 som säger det, Max!! Men det är ju en personlig grej så skitsammaJag är mer nyfiken på hur många som faktiskt har klarat det på riktigt!
Precis!Känns som många har en innestående lavett!
Jag tar det personligt!Ja, kanske 1 av 5 som säger det, Max!! Men det är ju en personlig grej så skitsamma
A fast det är inte nu....
Nu ska inte du komma här och ta ifrån oss ännu ett nöjje, Klockgrinchen!