• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Hoppas att man vinner, då blir det mer pengar till BCF!
Screenshot_20200223-122355_Chrome-01.jpeg
Om jag vinner så kommer jag inte släppa den, kommer använda den, vörda den och älska den. Dock så får det bli en bra insats till BCF på det (läs i dom trakter jag skulle betalat för den)

Dag 21,
Fortfarande inte tröttnat på denna vilket jag kommer bära med mig länge...att den inte blev tråkig.

Det svåra är nu saknaden av övriga.
Kanske borde man göra så med alla nya ur man köper, bära dom en månad i sträck, tröttnar man inte så vet man att den kommer stanna ett tag.

Vad har ni andra för rutiner för att fasa in ett nytt ur i befintlig samling, gör ni något liknande?

Kan kalla detta Poppa Seal, 30 day Control.
Utöver detta har jag heller inte utfört några klockaffärer under mars :)

051E027D-624E-4C47-9DA2-DB2929063749.jpeg

Jag har bytt klocka >21 gånger i mars men följer tråden slaviskt; har inte missat en Batman än.:D
En av KS trevligaste trådar.

Ni är inte kloka.
Jag är imponerad.
Lycka till!
:wideyed:
Alla inlägg blir bättre med en klockbild - dagens klocka (som inte använts tidigare i mars):
PSX_20200321_140919.jpg

Tillbaka
Topp