Om jag vinner så kommer jag inte släppa den, kommer använda den, vörda den och älska den. Dock så får det bli en bra insats till BCF på det (läs i dom trakter jag skulle betalat för den)Hoppas att man vinner, då blir det mer pengar till BCF!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om jag vinner så kommer jag inte släppa den, kommer använda den, vörda den och älska den. Dock så får det bli en bra insats till BCF på det (läs i dom trakter jag skulle betalat för den)Hoppas att man vinner, då blir det mer pengar till BCF!![]()
Mycket bra initiativ!Om jag vinner så kommer jag inte släppa den, kommer använda den, vörda den och älska den. Dock så får det bli en bra insats till BCF på det (läs i dom trakter jag skulle betalat för den)
Hoppas du aldrig slår av på farten!Inlägg 6000![]()
![]()
Det kommer jag för från April är det paus.Hoppas du aldrig slår av på farten!
We shall see...Det kommer jag för från April är det paus.
Skönt att det gått 6 minuter och du är. Redan uppe i 6004..Inlägg 6000![]()
![]()
In i kaklet!Skönt att det gått 6 minuter och du är. Redan uppe i 6004..![]()
Beror väl lite på vad du gör? Men de håller för mer än vad du trorVågar man med att gymma med en automat?![]()
Jag skulle kanske undvika kampsport eller brottning men vanligt gymmande är inget problem. Har gymmat med allt möjligt.Vågar man med att gymma med en automat?![]()
@Berns när är lotteriet om halfhuntern? Satans helvete vad jag vill ha den, tycker den är så sjukt cool! Om någon annan vinner, sälj den till mig så gör jag ytterligare en insats till BCF!
Nej nej, jag vill vinna den ju!!!!Bra sugen på den själv men skulle jag mot förmodan vinna så ska jag tänka på saken![]()
Den där är ju schysst! Jag som inte kan seiko , vilken ref?Vi hänger med, vi hänger med. Av någon anledning så gör vi faktiskt det...
![]()
Är väl en SLA021?Den där är ju schysst! Jag som inte kan seiko , vilken ref?
Sluta nu, det står mitt namn på den där! Jag behöver få uppleva glycins magiska värld för första gången!Nej nej, jag vill vinna den ju!!!!![]()
Grabbar sluta bråka jag viner och säljer till högstbjSluta nu, det står mitt namn på den där! Jag behöver få uppleva glycins magiska värld för första gången!
Sluta nu, det står mitt namn på den där! Jag behöver få uppleva glycins magiska värld för första gången!
Grabbar sluta bråka jag vinner har den ett tag säljer den sedan vidare till förmån för BCF, sen gör nästa likadant så blir alla vinnare men BCF mest.Grabbar sluta bråka jag viner och säljer till högstbj
Den där är ju schysst! Jag som inte kan seiko , vilken ref?
Är väl en SLA021?
Finns även som grön (SLA019) och blå (SLA023)
Jag och hustrun på bio. Peanut butter falcon. Två till i salongen annars tomt... Känns lite skumt
![]()
Grabbar sluta bråka jag viner och säljer till högstbj
Grabbar sluta bråka jag vinner har den ett tag säljer den sedan vidare till förmån för BCF, sen gör nästa likadant så blir alla vinnare men BCF mest.