• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Efter 23 dagar så inser man vilka klockor man saknar mest. För mig blir det Speedyn som åker på den första april (Om man inte kör OWG i två månader :) ).
Vilken klocka blir den första för er att byta till?

Den här blir först ut för mig. Den har skrikit från skåpet.
IMG_20200221_154745.jpg

Från tidigare idag. Länken har inte riktigt passat mig men idag ramlade en halv och en hellänk in tillsammans med nya original bandstift och ett par extra skruvar till länken (Skruvarna är de minsta jag sett så ville ha ett par extra om man skulle råka tappa en. Lupp en nödvändighet för att överhuvudtaget se) Vill egentligen vänta till helgen för att kunna byta i dagsljus men fan vet om jag kan hålla mig:)
B7AC3EA3-F72E-405C-B9D5-B363598DF10A.jpeg

Exakt. De är ju ena rediga klassiker. Jag har haft en 16200 tidigare. Fin klocka absolut men för mig ska en DJ ha plexi. Om man inte ska ha en 6-siffrig då. :)
Har ju haft en 116200 och denna 116234 så kanske är inte 6 siffriga min grej. Sen får man ju en helt ok 4-siffrig för en hel del mindre pengar än en ny.. Det är ju trevligt också.

Har ju haft en 116200 och denna 116234 så kanske är inte 6 siffriga min grej. Sen får man ju en helt ok 4-siffrig för en hel del mindre pengar än en ny.. Det är ju trevligt också.
Jag vet när jag började hänga här på KS 2014-15. Då kunde men köpa en schysst 4-siffrig DJ runt 20k (16-17k utan länk).
Det var tider det... :rolleyes:

Sylvassa visare.
A6B74D61-6F17-4F9D-A91D-F6C1112B808E.jpeg

Blir förmodligen en random G-SHOCK 1 april, därefter kommer jag att byta hejvilt varje dag (och flera ggr om dagen) i minst en vecka. Förmodligen kommer även GS:en få fortsatt handledstid trots att jag just nu saknar att ha en automatare på handleden.

IMG_5165.jpeg

Godmorgon och dag XXIV. UTC +1 Lokal tid 0617. Uppe med tuppen för att dra till stallet och ha lite kul. Ha,re bra//:pompus:
( Hästar bits fram, sparkas bak och är obekväma på mitten.//Ian Fleming)
Ps: Men man har jäkligt trevligt tillsammans //:happyhappy:

Tillbaka
Topp