Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aha! du tänker att vi utvecklar det till en Covid19-owg?Bare 1 uke igjen. Kanskje jeg bare fortsetter å gå med kun denne til verden er blitt normal igjen.
Nehedu! En misär räcker, längtar till april!Aha! du tänker att vi utvecklar det till en Covid19-owg?
Jepp.Aha! du tänker att vi utvecklar det till en Covid19-owg?
Den där urtavlan...God morgen. Dag 24 og klokken er 05:55:55.
Lustigt, sitter och lyssnar på dig i podden samtidigt som du postar. Fråga: vilken penna köpte du till Hulken?24... lön i morgon. Glöm inte att få ut och supporta era lokala krögare så dom finns kvar om 2 veckor
tack så mycket!!Riktigt trevligt avsnitt av podden @Denke och @Margarinkungen! Gillade delen med pennor även om jag inre är så kunnig, något att nörda in sig på kanske. Här är två pennor som tillhört min far som bland annat var Kongoveteran, inget speciellt men betyder myckwt för mig.
Jag har en till gammal Space pen liggandes någonstans, så får väl räkna mig som samlare haha!tack så mycket!!
Det är ju en alldeles ypperlig början på samling, det är väl en samling när du har 3 eller flera? Eller?
Du ser, men det visste nog dem flesta redan, tycker du är en samlartypJag har en till gammal Space pen liggandes någonstans, så får väl räkna mig som samlare haha!
Totalt så går den väl bra? nvm... såg datum nuNågon som har någon koll på vad som kan ha hänt med klockan?
Lite oklar graf ja. Perioden är 8/3 till 24/3Totalt så går den väl bra? nvm... såg datum nu