Sålt av din grymma Doxa!?Har rest runt i asien i ett kvartal och bantade klocklådan innan så att den bara dammar just nu. Bara en aqualand förutom min GS. Får snart panikångest att inte kunna varva som vanligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sålt av din grymma Doxa!?Har rest runt i asien i ett kvartal och bantade klocklådan innan så att den bara dammar just nu. Bara en aqualand förutom min GS. Får snart panikångest att inte kunna varva som vanligt.
Den blir också tråkig efter en månad, jag lovarDag 29! Ställt om klockor och börjar nu fundera på nytt... En Sinn EZM 3F kanske
Japp. Hjärnblödning. Men första tjing på återköp.Sålt av din grymma Doxa!?
Haha! Det där känner man ju igen... Men skönt med viss garanti för återköp iaf!Japp. Hjärnblödning. Men första tjing på återköp.
Usch. Vi har ibland tur och får sova till halv sju, men ofta är det 0500-0530..Min son är inne i någon period nu där han vaknar typ varannan timme och går upp vid 05. Så har han iofs varit mer eller mindre hela tiden men jag hoppas att det är en fas haha!
Jag hade stört mig till döds på datumplaceringen. Inte kl 15, inte 16.30 som typ Zenith el primero..Don’t. Man tröttnar efter en månad.
Min sitter definitivt löst, men jag skall försöka att inte ha för bråttom att avyttra.@Berns, kan man inte lägga till en poll i tråden där man frågar hur många som kommer sälja sin OWG-klocka i April? Haha
Folk är ju hopplöst anala med sånt där. Själv bryr jag mig inte det minsta om nån borstat ett spänne eller länk för att få bort lite hairlines om det ändå inte syns.. Visst föredrar jag om det framgår vid försäljning men äh. Vad spelar det för roll egentligen?Känsliga läsare varnas!
Idag har jag polerat bort de irriterande MacBook-märkena från länken. Länken togs bort från klockan, och jag putsade långsamt och var noga med rätt riktning, med Mirka Mirlon fastspänt på arbetsbänken. Först med grovlek 360 och sedan med 1500. Jag hade gärna haft en eller två grovlekar däremellan, men det fanns inte i butiken. Resultatet? -mycket nära som den såg ut vid leverans. Och ni behöver inte vara oroliga, den kommer aldrig ut på begagnatmarknaden. Jag säljer inte klockor. Jag köper dem. Hittills aldrig på begagnatmarknaden.
Jag var i samma situation i ett par år. Då gick jag back 7-8 kg.Min son höll på så tills han var fem år, inte konstigt att jag plussade 20 kg under dom åren
Får man se resultatet före och efter?Känsliga läsare varnas!
Idag har jag polerat bort de irriterande MacBook-märkena från länken. Länken togs bort från klockan, och jag putsade långsamt och var noga med rätt riktning, med Mirka Mirlon fastspänt på arbetsbänken. Först med grovlek 360 och sedan med 1500. Jag hade gärna haft en eller två grovlekar däremellan, men det fanns inte i butiken. Resultatet? -mycket nära som den såg ut vid leverans. Och ni behöver inte vara oroliga, den kommer aldrig ut på begagnatmarknaden. Jag säljer inte klockor. Jag köper dem. Hittills aldrig på begagnatmarknaden.
F*n SKXen är så perfekt med Nato dock. Börjar sakna en 007a i samlingen.Dag 29: Tror jag aldrig kört Nato så här länge.
Jag håller med dig , på onsdag får jag ta med klockorna på jobbet och byta varje timme.Efter första veckan trodde jag inte jag skulle klara av detta, men har gått överraskande bra. Dock ganska tråkigt och tusan vad jag ska byta klocka på onsdag
Det var ju sjukt snyggt! Vad är det där för ref, är det Finanzplatsuhr?Låter det balla ur lite mot slutet.