Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu när jag tänker efter och räknar kommer jag upp i fyra stycken... Hmm....Nja, tyckte faktiskt Konungens återkomst var värre med slutandet
Denna historia har bara ett slut och det är i klocklådan!Nu när jag tänker efter och räknar kommer jag upp i fyra stycken... Hmm....
Dag 31 - vi kör en sammanfattning
Det var en gång ett gäng med dårar
Som efter spänning i sitt liv trånar
Då uppenbarade sig kamrat @Berns ur dimman
Med en utmaning som får jämväl de hårdaste att svimma
Endast en gyllene regel finns till hands
Och löftet om trohet till en klocka bands
Lockade av en resa ack så själslig
Fanns inget val av klocka för gräslig
Med Casio Swatch Rolex och mögel
Gick man ur huse och mötte pöbeln
Hur svår kan en månad av monogami egentligen vara
Det här ska vi nog alla klara
Våra kämpar 113 av annat skulle frestas
Och låta sin karaktär i dagar 31 testas
Om någon med regelverket vågar driva
Fanns en mörk skugga redo att beivra
Läderlappen lagför i samma mönster
Med lavetter till höger och lavetter till vänster
När röken lagt sig vid månadens slut
Har våra kämpar fått veta hut
Vem är det vi försöker dupera
Detta gäng går ej att omprogrammera
Owgmarch i all ära
Nu ska armen annat få bära
Tack och bock för detta år
Vem vet, vi kanske ses nästa vår
Ta hand om er
Gör det inte ont att köra in i kaklet , eller ? //Sista dagen och det är nästan lite pirrigt, men samtidigt lite vemodigt. Har varit en intressant månad och ett karaktärstest av rang. Hade ju aldrig gått utan denna, den bästa av alla trådar men nu är vi snart i mål. Skulle jag mot förmodan ställa upp nästa år så kommer jag göra det med något betydligt mer utmanande än årets kandidat. Nu köttar vi på in i kaklet.
Viljan fanns där, men klockan gav upp dag ett! Är hos Farfars på koll igen efter att ha börjat fungera och sedan sluta fungera ytterlig en gång får ligga i hårdträning tills nästa OWG MarchJag är också glad att du hoppade på. Känner mig lite extra skyldig eftersom jag ”tvingade” in dig som ett villkor när jag köpte klockbanden av dig.
Tvingade också in @virrooo men han stod inte ut många timmar.
God morgon dagen vi alla väntat på
@Staafen fegar säkert ur.//
Du har klarat dig utan bandbyten! Du är starkare än någonsin. Härda. Låt blodet smaka. In i väggen ska vi gå!Bit ihop nu!!
/B
Alltså när man ser på dessa bilder... Måste du ha varit den som haft det lättast denna månad! Skönhet!Det låter som en plan! Här kommer några av mina från den gångna månaden.
Ja, lär nog ses hos Farfars igen. Min måste nog in på omvårdnad efter den här månaden.Viljan fanns där, men klockan gav upp dag ett! Är hos Farfars på koll igen efter att ha börjat fungera och sedan sluta fungera ytterlig en gång får ligga i hårdträning tills nästa OWG March
Alltså, jag vill ju komma med i hall of fame inte hall of shame.@Staafen fegar säkert ur.//
Det har varit roligt iaf!Alltså när man ser på dessa bilder... Måste du ha varit den som haft det lättast denna månad! Skönhet!
Swatch gör livet roligt, det är sen gammaltDet har varit roligt iaf!
Självklart , gäller hall of fame för de tappra som är kvar. Nu gäller 200 gränsen eller hur. Framåååt...Alltså, jag vill ju komma med i hall of fame inte hall of shame.
Tycker du får ta en för laget!Alltså, jag vill ju komma med i hall of fame inte hall of shame.
Jag tror kanske att bäste @Denke tar en för laget.Tycker du får ta en för laget!
Sålänge någon gört är jag nöjdJag tror kanske att bäste @Denke tar en för laget.