• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Varit afk härifrån senaste veckan, hade helt glömt bort hur fullt upp det är med jobb, familj och smått på gång samtidigt :D
Dag 31/31, 11h31min kvar (jupp, ligger en timme före Sverige) :) Trodde det skulle vara lättare än vad det varit, imorgon blir det garanterat något annat än MM200 på armen :p
IMG_20200331_112419.jpg

Tack för alla trevliga tillrop och ännu mer för en fantastiskt rolig och underhållande tråd. Det är deltagarna som är behållningen och givetvis @Berns som sannerligen slitit under denna månad. @Berns vad ska du göra med all tid som blir över nu när tråden närmar sig slutet, du kommer att känna tomhet:D

Det här är min trådpremiär. När jag såg det här initiativet i februari tänkte jag direkt att det fixar jag inte. Nu har jag insett att jag har haft samma klocka på mig hela mars månad. Trots hemma jobb och att man då har tillgång till att byta klocka på ett helt annat sätt än vanligt. Vad det säger om mig som klockperson vill jag inte dra några slutsatser kring...
image.jpg

Det här är min trådpremiär. När jag såg det här initiativet i februari tänkte jag direkt att det fixar jag inte. Nu har jag insett att jag har haft samma klocka på mig hela mars månad. Trots hemma jobb och att man då har tillgång till att byta klocka på ett helt annat sätt än vanligt. Vad det säger om mig som klockperson vill jag inte dra några slutsatser kring...
image.jpg

Hm. Borde inte @Berns dela ut en lavett för det här tilltaget? Hur skulle det se ut om alla sprang omkring och var med i utmaningar och tävlingar utan egentligen delta officiellt? Det skulle bli en APOKALYPS!

Hm. Borde inte @Berns dela ut en lavett för det här tilltaget? Hur skulle det se ut om alla sprang omkring och var med i utmaningar och tävlingar utan egentligen delta officiellt? Det skulle bli en APOKALYPS!
På något sätt underminerar det allas vår insats, vi som slitit med allehanda inlägg och foto i den här tråden varje dag. Och så seglar det upp en OWGaspirant utom tävlan som ändå vill åtnjuta segerns sötma. Dessutom fem i tolv, alltså sista dagen. Det borde ju absolut rendera ett kok stryk...

Senast ändrad:
Eftersom jag inte vann tuttorienten som herr @Denke lottade ut så skadades mitt tävlingssjälvfötroenden så till den milda grad att jag helt sonika skapade egna regler den här gången. ;) Den enda som vet något om mina underliggande motiv är jag själv...

Nu till den stora frågan! Vilken är den första klockan ni tar på när detta är klart?
Screenshot_20200331-115311_Google-01.jpeg
Jag hade den enorma turen att vinna #owgmarch´s insamling till BCF där vinsten var en Glycine Incursore Half-Hunter, så för mig finns bara ett självklart val:
4_mini.jpg

Stort tack till:
@banan som så generöst skänkte klockan till lotteriet. Magiskt. :wideyed:
@Berns för #owgmarch. :heart:
@allaövrigadeltagare. Vilken gemenskap! Bra kämpat allihop! :)

Tillbaka
Topp