• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Bara timmar kvar, detta var tråkigare än vad jag trodde det skulle vara, men nu är det snart fritt fram igen :) nu är frågan, vilken ska man ha på nya jobbet imorgon?

Alla tre är inköpta under Mars så dom är inte ens provade på armen :( har ni några förslag på vilken som ska på imorgonbitti?
E44232B6-8323-4EF6-9C29-E6C11E863B08.jpeg

Dag 31: Nu är det nära. Blir Tudor imorgon och G-shock senare på kvällen. Tror faktiskt jag uppskattar SKX'n mer nu än tidigare, den har legat i lådan länge och varit på väg bort men nu får den stanna. Sen är det ju en fråga om man skall ha 007 eller 009. Hade 009 förrut och även pepsi insert på denna men svarta passar till fler natoband och garderoben i övrigt enligt mig.
DSC_0302.JPG

Dag 31: Nu är det nära. Blir Tudor imorgon och G-shock senare på kvällen. Tror faktiskt jag uppskattar SKX'n mer nu än tidigare, den har legat i lådan länge och varit på väg bort men nu får den stanna. Sen är det ju en fråga om man skall ha 007 eller 009. Hade 009 förrut och även pepsi insert på denna men svarta passar till fler natoband och garderoben i övrigt enligt mig.
DSC_0302.JPG
Vad skiljer 007/009 för en Seikonybörjare ?

DSC_0302.JPG
Seiko är alltid en Seiko oavsett vilken klassisk modell det är. Man gillar dom bara av någon konstig anledning.

Dag 31 - vi kör en sammanfattning

Det var en gång ett gäng med dårar
Som efter spänning i sitt liv trånar

Då uppenbarade sig kamrat @Berns ur dimman
Med en utmaning som får jämväl de hårdaste att svimma

Endast en gyllene regel finns till hands
Och löftet om trohet till en klocka bands

Lockade av en resa ack så själslig
Fanns inget val av klocka för gräslig

Med Casio Swatch Rolex och mögel
Gick man ur huse och mötte pöbeln

Hur svår kan en månad av monogami egentligen vara
Det här ska vi nog alla klara

Våra kämpar 113 av annat skulle frestas
Och låta sin karaktär i dagar 31 testas

Om någon med regelverket vågar driva
Fanns en mörk skugga redo att beivra

Läderlappen lagför i samma mönster
Med lavetter till höger och lavetter till vänster

När röken lagt sig vid månadens slut
Har våra kämpar fått veta hut

Vem är det vi försöker dupera
Detta gäng går ej att omprogrammera

Owgmarch i all ära
Nu ska armen annat få bära

Tack och bock för detta år
Vem vet, vi kanske ses nästa vår

Ta hand om er
4D811C4D-14D7-4438-BE60-954AB1C552F8.jpeg
Vackert!
Bara timmar kvar, detta var tråkigare än vad jag trodde det skulle vara, men nu är det snart fritt fram igen :) nu är frågan, vilken ska man ha på nya jobbet imorgon?

Alla tre är inköpta under Mars så dom är inte ens provade på armen :( har ni några förslag på vilken som ska på imorgonbitti?
E44232B6-8323-4EF6-9C29-E6C11E863B08.jpeg
Trippelpipigt? Annars kör du Squale 0600-1200, Stålsquare 1200-1800 och Mudmaster efter 1800.

Nu kör vi mot 200!

Tillbaka
Topp