Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Felpost! Jag är inte med i OWG-mars, jag är bara här inne och smygkikar på er som är det Bra jobbat! Några få timmar kvar nu, håll i!SKX och thinkpad. Fortsatt jobb hemifrån.
Kallas "femtekolonnare". Upptäcker man en i leden så blir det inte nådigt för denna person.Rejält kok stryk skall han ha!
Har ingen åsikt egentligen, jag vill bara se en sistadagenlavett delas ut!Kallas "femtekolonnare". Upptäcker man en i leden så blir det inte nådigt för denna person.
Haha!Aldrig mer denna klocka på handleden, men tack för denna tid.
Men ingen annan klocka åker på förens imorgon.
Vem vill inte se denna! //Har ingen åsikt egentligen, jag vill bara se en sistadagenlavett delas ut!
Sista (senaste) örfilen var exakt som du visar
ähhhhh du driver...
Får orimligt mycket glädje av dettaähhhhh du driver...
Jobba nu, vill se en sån fet jäkla slapähhhhh du driver...
Missade det... Bra!Sista (senaste) örfilen var exakt som du visar
Eftersom jag inte vann tuttorienten som herr @Denke lottade ut så skadades mitt tävlingssjälvfötroenden så till den milda grad att jag helt sonika skapade egna regler den här gången. Den enda som vet något om mina underliggande motiv är jag själv...
Den är så sjukt fet. Tur att jag har alldeles för tunna handleder för den så att jag inte behöver gräma mig över att jag inte har en.Jag hade den enorma turen att vinna #owgmarch´s insamling till BCF där vinsten var en Glycine Incursore Half-Hunter, så för mig finns bara ett självklart val:
Stort tack till:
@banan som så generöst skänkte klockan till lotteriet. Magiskt.
@Berns för #owgmarch.
@allaövrigadeltagare. Vilken gemenskap! Bra kämpat allihop!
En quadruppel slap??
Galet fet. Det ska bli grymt kul att testa den.Den är så sjukt fet. Tur att jag har alldeles för tunna handleder för den så att jag inte behöver gräma mig över att jag inte har en.
Jag lider med dig väl kämpat terrorist-broder!Aldrig mer denna klocka på handleden, men tack för denna tid.
Men ingen annan klocka åker på förens imorgon.
Du får väl väl göra ett lite svårare val nästa år då.OWG var inte så svårt! Avslutar månaden med mysbyxjobb.
Oj så gött dem satt!För sista gången (?) i år...