Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
600 bara i OWG-tråden? Sa ju att det var ohälsosamt många.Ca 26 om dagen.
@Staafen har postat 600 inlägg sedan den 8/3 vilket är 23 dagar sedan. 600/23 = 26
Riktigt god också!Kult navn på boksen.
600 från den 8/3, det är max antal inlägg som rapporteras om för en användare när man söker600 bara i OWG-tråden? Sa ju att det var ohälsosamt många.
Nej, 600 inlägg de senaste tre veckorna! Tråden startade redan 10/2 så du har nog fler inlägg här än de flesta av oss har totalt. Stort tack!600 bara i OWG-tråden? Sa ju att det var ohälsosamt många.
Tur det!600 från den 8/3, det är max antal inlägg som rapporteras om för en användare när man söker
Tur det!
Det kan bli trångt i studion om alla vi 70-80 pers som är kvar är vinnare. Olagligt trångt.Hur var det nu @Berns , kommer det att koras en ’vinnare’ typ? Vederbörande måste ju då medverka i podden, det ingår ju i konceptet, eller hur?
Hahaha! Jag har knappt postat i någon annan tråd känns det som.Nej, 600 inlägg de senaste tre veckorna! Tråden startade redan 10/2 så du har nog fler inlägg här än de flesta av oss har totalt. Stort tack!
Ja det finns en risk!För egentligen är det, eh, 800?
Ja 20 bort ikväll så kan alla andra vara med.Det kan bli trångt i studion om alla vi 70-80 pers som är kvar är vinnare. Olagligt trångt.
26 om dagen.. 51 dagar.. 26*51=1326För egentligen är det, eh, 800?
Trångt men mysigt!Det kan bli trångt i studion om alla vi 70-80 pers som är kvar är vinnare. Olagligt trångt.
Undra om du inte kunde ha bytt utan att bli upptäcktVill passa på att tacka alla klockdårar här i tråden för en riktigt underhållande månad! Även om jag inte lyckades med OWG iår, kommer ett nytt år nästa år
Gick in i mars som riktig OWG med endast denna
som dock såldes under månaden... Går ut ur mars lyckligare än nånsin efter att funnit min keeper
Vill avsluta med att gratulera er som klarat hela månaden, IMPONERANDE
Vinnare och vinnare... men ett hedersomnämnande är ju inte fel...Hur var det nu @Berns , kommer det att koras en ’vinnare’ typ? Vederbörande måste ju då medverka i podden, det ingår ju i konceptet, eller hur?
Det kan bli trångt i studion om alla vi 70-80 pers som är kvar är vinnare. Olagligt trångt.
Ja en wall of fame ska vi väl kunna snickra ihop även i år tycker jag.Vinnare och vinnare... men ett hedersomnämnande är ju inte fel...
Vinnare och vinnare... men ett hedersomnämnande är ju inte fel...
Hade jag säkert, men du vet ärlighet varar längst, även om det kostade mig en rejäl ”slap” av vår vän batman Ger det ett nytt försök nästa årUndra om du inte kunde ha bytt utan att bli upptäckt
Blått är flott! Min favoritfärg på urtavlaÄr ingen mästerfotograf och jag tar 99% wrists hots pga lathet så variationen är inte särskilt stor. Men datejusten är en tacksam klocka att fota. Här kommer mina favoriter från månaden som gått:
Ja en wall of fame ska vi väl kunna snickra ihop även i år tycker jag.