Jajamen, det är redigt gott säger smålänningen ... Om du bor i närheten så kan jag bjuda på en.Men vilken jäkla gottegris, älskar ostkaka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jajamen, det är redigt gott säger smålänningen ... Om du bor i närheten så kan jag bjuda på en.Men vilken jäkla gottegris, älskar ostkaka!
Tack detsammaJag lider med dig väl kämpat terrorist-broder!
Det låter som en plan! Här kommer några av mina från den gångna månaden.
Ja!!Är man ”OWGMarch-skadad” om man tycker att den där klockan börjar växa på en?
Hahaha ja lite! Nej, jag gillar den mer nu än i början. Ska avmagnetisera den så att kronon nollställs bara.Är man ”OWGMarch-skadad” om man tycker att den där klockan börjar växa på en?
Uppesittarkväll!Inväntar 23.59-lavetterna. Hoppas @Berns står redo vid gränsen.
Uteliggarkväll ?Uppesittarkväll!
Håller med, den blir bättre och bättre. Har letat lite halvhjärtat på eBay efter något liknande men tagit mitt förnuft till fånga innan jag gjort något dumt.Är man ”OWGMarch-skadad” om man tycker att den där klockan börjar växa på en?
Storstan numera men förflutet i Småland så en och annan Frödinge har det ju blivitJajamen, det är redigt gott säger smålänningen ... Om du bor i närheten så kan jag bjuda på en.
Frödinge är INTE hembakat...Storstan numera men förflutet i Småland så en och annan Frödinge har det ju blivit
Pratar vi ostkaka eller pratar vi ostkaka ?Frödinge är INTE hembakat...
Haha, nä men snabbt och smaskensFrödinge är INTE hembakat...
Är 100 inlägg lika med sex sidor ?Kom igen nu då bara 100 inlägg till.
30 inlägg per sida vad jag kan se.Är 100 inlägg lika med sex sidor ?
Kan nog tänka mig att lägga ut min Tissot. Men vi får se.Vilka skulle sälja sin klocka?
Sååååååjaaaa!Vi har precis kommit upp bland top-25 av alla trådar på KS’s diskussionsdel genom alla tider.