Vi har precis kommit upp bland top-25 av alla trådar på KS’s diskussionsdel genom alla tider.
Episkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi har precis kommit upp bland top-25 av alla trådar på KS’s diskussionsdel genom alla tider.
Kan ingen ge upp nu så vi får se en sista lavett...
Pilutta dig va...Den som sa det kan va det !
Vågar inte posta nu när jag gjorde rätt och räddade Krons och nymans från konkurs herr 75 kr klocka... hihiSynd att @Margarinkungen var så klen och hoppade av, det hade varit roligt att ha med honom in i mål.
Apropå det...@Berns, kan inte läderlappen ge Kina en lavett för att de äter massa konstiga saker och sätter hela världen i gungning?
Underbart! Sjukt imponerande med nästan 6000 inlägg på en månadVi har precis kommit upp bland top-25 av alla trådar på KS’s diskussionsdel genom alla tider.
Hahaha den där kommer dra iväg, annars köper jag den.Vågar inte posta nu när jag gjorde rätt och räddade Krons och nymans från konkurs herr 75 kr klocka... hihi
Jaa, jag kan ju inte vara ensamKom igen nu, någon mer måste ju åka ut ikväll!
Kvällen är ung, hade jag varit kvar hade jag klivit ut idag!Kom igen nu, någon mer måste ju åka ut ikväll!
Det är ju grymt jobbat av alla , detta på 31 dagar det ger ju ett snitt på 190 poster per dag.Vi har precis kommit upp bland top-25 av alla trådar på KS’s diskussionsdel genom alla tider.
Gick du på deras säljsnack förresten?Vågar inte posta nu när jag gjorde rätt och räddade Krons och nymans från konkurs herr 75 kr klocka... hihi
Lite så var det ju, den hade legat i 2 år.... så betalade därefterGick du på deras säljsnack förresten?
- Tack kära @Margarinkungen för att du räddar oss och köper till list! Kan du inte köpa den här Paneraien som ingen vill ha, du får den billigt?
Pilutta dig va...
Nää...Kom igen nu, någon mer måste ju åka ut ikväll!
Varav hur många/dag är från @Staafen ?Det är ju grymt jobbat av alla , detta på 31 dagar det ger ju ett snitt på 190 poster per dag.
Lite sjukt är det, men grymt trevligt har det varit.
Hoppas på en träff i höst om viruset har försvunnit.
Ohälsosamt många!Varav hur många/dag är från @Staafen ?
Varav hur många/dag är från @Staafen ?