• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Vi har precis kommit upp bland top-25 av alla trådar på KS’s diskussionsdel genom alla tider.
CDD6AEA1-3BE0-4E45-9471-D86D52834628.jpeg

Episkt

Ja då ryssen blev kaputski fick jag tillslut ge mig. Var inte tokjobbigt att bära en klocka som fortade sig flera minuter per timma, vilket jag inte hade trott innan jag deltog i den här galna utmaningen.

IMG_20200307_202732.jpg

Skickade iväg klockan för lite TLC i moderlandet, men fick höra nu att Putin har stängt gränserna för import/export ett tag nu. Undrar hur ryssen mår av att ligga i PostMords trygga händer i några veckor :hungover:

Sista dagen med min OWG GS idag. Imorgon skall något helt annat på för att bryta av ordentligt. En brutal Aqualand och jag tror att bilden är från när jag använde den sist.. Har krympt samlingen rejält jfr för ett år sedan men tittar efter något nytt. Har riktat in mig på en udda klocka som jag bara sett en annan av här på KS, men då i en annan färgskala än den jag tittar efter.
609298AB-92AB-4D29-AC84-BEF382414F38.jpeg

Även jag vill passa på att tacka alla deltagare som gjort den här tråden till en härlig följeslagare genom mars månad. Ett speciellt tack går ut till @Berns för en skön tråd och ännu skönare lavetter. Mycket kreativitet och humor i dessa.

Klockan har jag trivts sjukt bra med och det känns nästan sorgligt att låta den vila från imorgon... Kanske kör den en dag till, ha ha! Bjussar på en bild tagen under lysrör över diskhon. :cool:

20200331_203130~2.jpg

Tillbaka
Topp