Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt grymt. Det har startat en ny trend att skänka 100:- till BCF när man deltar. Jag blir helt ärligt riktigt glad och stolt över allt vi bidrar med. Nästa år kör vi med obligatorisk anmälningsavgift.
Anmälningsavgift till nästa år tycker jag låter som en mycket bra idé!Riktigt grymt. Det har startat en ny trend att skänka 100:- till BCF när man deltar. Jag blir helt ärligt riktigt glad och stolt över allt vi bidrar med. Nästa år kör vi med obligatorisk anmälningsavgift.
Stort tack!
Låter som en bra idé! Jag är på då med och kör obligatorisk anm-avg. Känns självklart!Riktigt grymt. Det har startat en ny trend att skänka 100:- till BCF när man deltar. Jag blir helt ärligt riktigt glad och stolt över allt vi bidrar med. Nästa år kör vi med obligatorisk anmälningsavgift.
Stort tack!
@Berns Hur många deltagare är vi uppe i nu?
Bra drag! Hur många var det förra året?Mellan 85-90 tror jag. Får kontrollräkna imorgon.
Snyggt band. Vad är det för något?@Berns Jag är gärna med i år också kör en double red 7C43, Korea.
Swishar 100kr till BCF också bild kommer senare.
Snyggt band. Vad är det för något?
Men nu förstår jag inte... Vill du skicka bandet till mig? Gratis? Vad händer i denna tråden...Ingen aning faktiskt. Ska komma med klockan idag (tror jag). Skicka PM till mig, adress så skickar jag den till dig, gratis såklart (om bandet dyker upp med klockan.
Men nu förstår jag inte... Vill du skicka bandet till mig? Gratis? Vad händer i denna tråden...
Lägg upp vad du har så väljer vi åt digNU närmar det sig och jag som har så svårt att välja, känner lätt tryck över bröstet
Med vänlig hälsning
Ola G
Men det är ju helt fantastiskt. Jag tror den remmen kommer bli grym på min Airman. Tack så jättemycket! PM kommer.haha jag är inte förtjust i sådana band. Du visar intresse och jag skickar gratis simple as that!
Men det är ju helt fantastiskt. Jag tror den remmen kommer bli grym på min Airman. Tack så jättemycket! PM kommer.
@BernsMin 16710 ska in på verkstan nästa vecka, vet ej hur länge. Så jag kör 116610LN istället.
NU närmar det sig och jag som har så svårt att välja, känner lätt tryck över bröstet
Med vänlig hälsning
Ola G
Håller med @Daniel1978!Lägg upp vad du har så väljer vi åt dig
Modellen heter Swatch SCJ100 Neo Wave om du vill ha det till listan.Härligt!
Plastklockeklassen är för det riktigt hårda grabbarna.
Kutym är nog att man skickar en slant till BCFOm man nu mot förmodan skulle misslyckas, vad gäller då, förutom offentlig förnedring? Nog borde man få plikta med en hundring till valfri välgörenhet?
Man ska vara försiktig med att uttala sig om vad "kutym" är, tycker jag.Kutym är nog att man skickar en slant till BCF