S
Staafen
Guest
Roligt att det blev så bra!Ja, det vart sjuuukt bra!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Roligt att det blev så bra!Ja, det vart sjuuukt bra!![]()
Vad roligt! Bra val av klocka med!![]()
Jag är med, kommer bära denna Casio A-168WA-1![]()
Tack för det, jag valde enklast möjligaVad roligt! Bra val av klocka med!
Haha, hade väntat mig någon lagom humble brag-strösslad Rolex när jag såg posten först men den där är ju mycket roligare i en månad!Tadaaa! Tillbaka till 90-talet!![]()
Kände att det blir för lätt med en 16570 så det blir denna istället. Har hört att Rolex snodde designen rakt av till Daytona, så måste det vara!![]()
![]()
Hahaha, var tvungen att busa till det lite!Haha, hade väntat mig någon lagom humble brag-strösslad Rolex när jag såg posten först men den där är ju mycket roligare i en månad!
Du är med i listan. Bra val!![]()
Jag är med, kommer bära denna Casio A-168WA-1![]()
Boss!Tadaaa! Tillbaka till 90-talet!![]()
Kände att det blir för lätt med en 16570 så det blir denna istället. Har hört att Rolex snodde designen rakt av till Daytona, så måste det vara!![]()
![]()
Haha nej det är en Swatch!
Hahahahahahahaha!
Det spårar redan
Kommer bära denna Lomgines Conquest Heritage. Ganska lätt utmaning då det är den enda klockan jag har
![]()
Jag floppa ju rätt rejält föra året så tänkte att jag måste köra i år för att få tillbaks min heder, så tänkte att jag kör på klockan som förstörde för mig föra året, the one and only BAAM1305
![]()
Perfekt haha!Det spårar redan![]()
Hahahah ouffff...Hmm, jag har också en för lätt klocka. Sportig gs med svart urtavla är ju precis vad jag skulle bära om jag vore owg på riktigt... Behöver därför hårdare regler. Mycket hårdare!
Välkomna att göra mig sällskap i straight edge-versionen av owgmarch, alla som vågar! Här ska livet levas som det hade gjort om man aldrig hade fastnat i klockträsket - dvs man bär sin klocka i ur och skur och tänker vare sig på den eller andra klockor...
Bonusregler i den hårda versionen av owgmarch:
1. Inga bandbyten!
2. Inget får köpas eller säljas!
3. Inget klocksurfande utanför den här tråden! (Ok, instagramflödet lämnas orört...)
4. Inga klockfoton! (När såg du en vanlig människa fota sin klocka senast?)
Nu är det match!
Hmm, jag har också en för lätt klocka. Sportig gs med svart urtavla är ju precis vad jag skulle bära om jag vore owg på riktigt... Behöver därför hårdare regler. Mycket hårdare!
Välkomna att göra mig sällskap i straight edge-versionen av owgmarch, alla som vågar! Här ska livet levas som det hade gjort om man aldrig hade fastnat i klockträsket - dvs man bär sin klocka i ur och skur och tänker vare sig på den eller andra klockor...
1. Inga bandbyten!
3. Inget klocksurfande utanför den här tråden! (Ok, instagramflödet lämnas orört...)
Nu är det match!
Håller med, G-SHOCK känns för lätt för min del.Hmm, jag har också en för lätt klocka. Sportig gs med svart urtavla är ju precis vad jag skulle bära om jag vore owg på riktigt... Behöver därför hårdare regler. Mycket hårdare!
1. Inga bandbyten!
Nu är det match!
Vi hade ju en Swatch-sektion i fjol så varför inte köra det hårda spåret?Jag behöver rådfråga tråden. Ska jag byta G-SHOCK mot Sistem51? Förra gången den satt på var i en favela i Rio.
![]()
Kör! Då blir det iaf du och jag med Swatch!Jag behöver rådfråga tråden. Ska jag byta G-SHOCK mot Sistem51? Förra gången den satt på var i en favela i Rio.
![]()
Hur undslapp du med livet i behåll ur en favelaJag behöver rådfråga tråden. Ska jag byta G-SHOCK mot Sistem51? Förra gången den satt på var i en favela i Rio.
![]()
1. Inga bandbyten! Helt med på den!Hmm, jag har också en för lätt klocka. Sportig gs med svart urtavla är ju precis vad jag skulle bära om jag vore owg på riktigt... Behöver därför hårdare regler. Mycket hårdare!
1. Inga bandbyten!
Nu är det match!
Händer en del skit i Rio men jag klarade mig.Hur undslapp du med livet i behåll ur en favela???