• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

OnePhat

Rolex
2-Faktor
Världen behöver fler OWGare. Join the club :cool:
2DC95291-ABC7-45EE-B8B4-7ED19A42C0E6.jpeg
 

mattiasp

Omega
2-Faktor
Jag saknar den här tråden på förstasidan. Det var en trevlig tråd.

Lite retrospektiv:
Jag valde Sinn 556i för att jag i mars skulle jobba på kontoret som vanligt, skrota i snickeriet, delta i ett årsmöte i en arbetsgrupp i ett FN-organ, där jag representerar fäderneslandet, och syssla med de vanliga helgaktiviteterna. De tänkta olika användningsområdena gjorde att jag fegt bestämde mig för min bästa GADA-klocka, 556:an.

Nu blev det inte så. Coronahelvetet gjorde att det blev hemarbete, skrota i verkstaden, och inställda resor och möten. Jag behövde i stort sett inte träffa en käft, utöver familjen, under hela månaden, och ur något slags socialt perspektiv blev den här tråden ett vattenhål där man fick läsa om de andra OWG:arnas ångest och kval. Nåja, snarare fungerade tråden som en flykt till något egentligen helt oväsentligt i det påtagliga domedagsbruset som man annars inte kunde värja sig mot. Tack för det! Och tack @Berns för arrangemanget och alla lavetter!

Jag hade nog valt något mer utmanade om jag hade vetat vartåt det barkade med pandemin och inställda sociala kontakter.
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Kolla här boys vad som kom med posten idag. @SpaceAce har förärat mig, inte bara med ett klockarmband, han har förärat mig med en totalupplevelse. Bandet i sig är ju magiskt bra. Så snyggt, så välgjort och så coolt. Men kolla oxå packeteringen. Helt otroligt. Ett grymt stort tack! :happyhappy:

DSC_0870-02-01.jpeg
DSC_0871-01.jpeg
DSC_0872-01.jpeg
DSC_0873-01.jpeg
DSC_0876-01.jpeg
DSC_0875-01.jpeg
 

SpaceAce

Panerai
2-Faktor
Kolla här boys vad som kom med posten idag. @SpaceAce har förärat mig, inte bara med ett klockarmband, han har förärat mig med en totalupplevelse. Bandet i sig är ju magiskt bra. Så snyggt, så välgjort och så coolt. Men kolla oxå packeteringen. Helt otroligt. Ett grymt stort tack! :happyhappy:

DSC_0870-02-01.jpeg
DSC_0871-01.jpeg
DSC_0872-01.jpeg
DSC_0873-01.jpeg
DSC_0876-01.jpeg
DSC_0875-01.jpeg
Tack själv! :) Bandet passade ju riktigt bra ihop med Glycinen.
Ursäkta att leveransen dröjde :oops:.
 
Topp