Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack då har man lärt sig något nytt. Grymt trevlig klocka!Ja, i forhold til Europa og USA - men rett i forhold til Japan. Jeg snudde reimen i butikken, men snudde tilbake da den faktisk sitter mye bedre den japanske veien.
Tack Ola, ja, jag tror det kan vara bra faktiskt@Margarinkungen
Jag kan lägga upp en bild på min Mars-klocka varje dag för att lindra Reverso-suget
Mvh
Ola G
SurtCheckar ut ur den här tävlingen otroligt tidigt då min jävla nyservade klocka har stannat... MORR!! Kan inte gå klocklös, får försöka igen nästa år
Nej vad tråkigt, beklagar!Checkar ut ur den här tävlingen otroligt tidigt då min jävla nyservade klocka har stannat... MORR!! Kan inte gå klocklös, får försöka igen nästa år
Bara 30 dagar kvar, detta går ju som en dans!Dag 1 snart slut
Ja eller hur.Bara 30 dagar kvar, detta går ju som en dans!
Ap-normal otur, sikta på 2021 !Checkar ut ur den här tävlingen otroligt tidigt då min jävla nyservade klocka har stannat... MORR!! Kan inte gå klocklös, får försöka igen nästa år
Checkar ut ur den här tävlingen otroligt tidigt då min jävla nyservade klocka har stannat... MORR!! Kan inte gå klocklös, får försöka igen nästa år
Grym GS. Men sitter inte lädret åt fel håll?
Det sitter så även på Presage-klockorna som man köper i Sverige. Har varit uppe förut någon gång. Vill minnas att det har att gör med att när man höjer armen och vrider klockan mot sig så visar man finsidan av bandet utåt istället för flärpen.Ja, i forhold til Europa og USA - men rett i forhold til Japan. Jeg snudde reimen i butikken, men snudde tilbake da den faktisk sitter mye bedre den japanske veien.
Checkar ut ur den här tävlingen otroligt tidigt då min jävla nyservade klocka har stannat... MORR!! Kan inte gå klocklös, får försöka igen nästa år
Struken
Fan va trist! Bättre lycka nästa år och hoppas det löser sig smidigt med klockan.
19 timmar och 33 min till första avhoppet. Är det nytt rekord?
Vem tar på sig att laga iordning och hålla igång ett excelblad komplett med alla uppgifter om hela konkarongen ?Haha, ja kanske. Kommer inte ihåg hur tidigt avhoppen var i fjol.
Slängde snabbt ihop ett. Skall försöka hålla koll. Har dock bara med medlemmar, avhoppsordning och datum för avhoppVem tar på sig att laga iordning och hålla igång ett excelblad komplett med alla uppgifter om hela konkarongen ?
Pax för att slippa
Haha, ja kanske. Kommer inte ihåg hur tidigt avhoppen var i fjol.
Slängde snabbt ihop ett. Skall försöka hålla koll. Har dock bara med medlemmar, avhoppsordning och datum för avhopp
Härligt! All administrativ hjälp är uppskattad.Slängde snabbt ihop ett. Skall försöka hålla koll. Har dock bara med medlemmar, avhoppsordning och datum för avhopp
Sablar så snyggt, jag var inte seriös för fem öre men nu är jag imponerad på riktigtSlängde snabbt ihop ett. Skall försöka hålla koll. Har dock bara med medlemmar, avhoppsordning och datum för avhopp
Tror reglerna växte fram under fjolårs-owg:n.Jag har scrollat igenom förra årets tråd för att hitta första avhoppet och det tycks ha varit @Bingoraalf den 3 mars. @virrooo ser därmed ut att ha satt ett nytt rekord.
Jag noterar dock att flera medlemmar förra året provade andra klockor (utan att bli diskade?). Var det ok förra året men inte i år?
Känns ändå bra att jag var först med att komma sist!
Jag har scrollat igenom förra årets tråd för att hitta första avhoppet och det tycks ha varit @Bingoraalf den 3 mars. @virrooo ser därmed ut att ha satt ett nytt rekord.
Jag noterar dock att flera medlemmar förra året provade andra klockor (utan att bli diskade?). Var det ok förra året men inte i år?
Nästan COSC då!Första dagen avklarad. +6,4 s/dygn i gångavvikelse.
Hahaha, det är alltid gött att vara bra på nåntingKänns ändå bra att jag var först med att komma sist!
Var inte blygsam nu, du hyvlade ju av två dygn från förra rekordet. Det är mäkta imponerande!Känns ändå bra att jag var först med att komma sist!