• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Första dagen avklarad. +6,4 s/dygn i gångavvikelse.
IMG_20200301_200828.jpg

One down - 30 to go! :) Gångavvikelse idag: +0,5 sekunder. :drowning:
20200301_202402.jpg

+24,5 sekunder här borta :bag: Och lite skitig har klockan blivit efter en heldag av hemmafixande. #Nowashwatchmarch?

IMG_20200301_205731.jpg

Jag har scrollat igenom förra årets tråd för att hitta första avhoppet och det tycks ha varit @Bingoraalf den 3 mars. @virrooo ser därmed ut att ha satt ett nytt rekord. :D:p

Jag noterar dock att flera medlemmar förra året provade andra klockor (utan att bli diskade?). Var det ok förra året men inte i år?

Haha, var jag först? Var det så illa? Inte en chans jag fixar OWG i en månad

Ja. Om du känner så redan efter en dag så är du något på spåren.
Det kommer bli lättare, men bara om du ger efter lite och inte bara tänker på att du vill byta.
"Love the one you're with" :)
Det finns ju olika sorters förhållanden, två vanliga är ju sambo och särbo. Se på det som ett (trots allt) självvalt 'tvångsbo' så kanske det flyger lättare ??

Lagom gött när den man tänkt att ha blivit magnetiserad eller något, går vansinnigt fort i alla fall.. Kanske får byta ut den, har ej haft den är armen än här i Mars eller hitta en urmakare som kan fixa det lite snabbt och smidigt!

Köpt tre nya band idag, hoppas de hinner komma innan jag åker till Birmingham!

Tillbaka
Topp