Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha!Har aldrig haft något emot trekanter annars
Har aldrig haft något emot trekanter annars
NejFyfan vad det här suger, det är min utvärdering efter dag 1, men still goin strong.
Ni som körde förra året, blir det lättare?
Du, jag tänkte inte på det hahaha. Men lite grann, Barcelona har rött och blått, klockan har lite rött men mest orange. Men de passar ju hahaha.Berätta för en som har stenkoll på hockeyn men inte fattar fotboll så bra. Liknar Barcas färger, right ?
Låter trevligt men det blir så jävla mycket att hålla reda på, vad som ska vartHar aldrig haft något emot trekanter annars
Nej, jag tyckte att det var ok i tre veckor och sen exponentiellt värre.Fyfan vad det här suger, det är min utvärdering efter dag 1, men still goin strong.
Ni som körde förra året, blir det lättare?
Håller med. Menar folk allvar med att de mår dåligt efter en dag med samma klocka får de nog söka KBT.Killar, vi snackar en dag hittills!
Ingen kan på allvar tycka det är tufft redan?
Exakt vad jag tänkte på
?????????Killar, vi snackar en dag hittills!
Ingen kan på allvar tycka det är tufft redan?
Detta ÄR ju KBT.Håller med. Menar folk allvar med att de mår dåligt efter en dag med samma klocka får de nog söka KBT.
K lock B e T eende.Detta ÄR ju KBT.
Tyst på digDå är det endast 30/31-delar kvar av denna utmaning! Det var inte alls farligt efter första dagen