Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det sjuka är att min har också bra tryck trots att den är snart 30 år gammal!Swatchen välkomnar mig till dag två med mäktig lume.
Du är min tidshållnings-soulmate!Sitter och slöar lite innan det är dags att börja veckan. Intressant att jag redan börjar hitta tillbaka till en av de sakerna som jag inte har brytt mig så mycket om när man har bytt klocka flera gånger i veckan. Tidshållning. Jag vill ha mina klockor på +2-3 spd. Låg på -4,5 spd igår. Jag skruvade upp igår med hjälp av Timegraphern, och ligger nu något högt på + 3,3 spd. Det brukar ramla tillbaka lite efter några dygn, så nu finns det visst hopp. Anledningen till att jag vill ligga på ca 2-3 spd är att det är lätt att hacka några sekunder, och att det är i stort sett hopplöst att hamna på nollan. Bättre med lite marginal åt rätt håll.
Bara att börja snurra då!Dag 2. Mer än 48 timmar sedan jag vred upp min Speedmaster. Nu har den stannat
Hah! Lycka till kompis
Tack, det är ju meningen att det skall vara en utmaningHah! Lycka till kompis
Grymt kul @Fixxxer! Efter detta måste vi nog
Bra inställning där, I like it!Tack, det är ju meningen att det skall vara en utmaning
Välkommen in i tävlingen... förlåt, utmaningen ska det ju vara.
Håller med. Menar folk allvar med att de mår dåligt efter en dag med samma klocka får de nog söka KBT.
Kan ju bara prata för mig själv, jag tycker detta är oerhört jobbigt för att jag valt en klocka jag normalt sätt sällan bär mer en en dag i taget, en klocka som tyvärr får vila rätt mycket. Det i kombination med att det finns ganska många fler i lådan och att man ibland byter flera gånger om dagen gör detta jobbigt.Killar, vi snackar en dag hittills!
Ingen kan på allvar tycka det är tufft redan?
Ja alla har nog ganska olika förutsättningar.Kan ju bara prata för mig själv, jag tycker detta är oerhört jobbigt för att jag valt en klocka jag normalt sätt sällan bär mer en en dag i taget, en klocka som tyvärr får vila rätt mycket. Det i kombination med att det finns ganska många fler i lådan och att man ibland byter flera gånger om dagen gör detta jobbigt.