Jag körde SBGN003 förra året och håller helt med om det du säger. Den passar till allt. En social kameleont fast för klockor.Snart två trettiondelar avklarade. Kan ju lätt bli OWG på riktigt med denna. #OWGMarch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag körde SBGN003 förra året och håller helt med om det du säger. Den passar till allt. En social kameleont fast för klockor.Snart två trettiondelar avklarade. Kan ju lätt bli OWG på riktigt med denna. #OWGMarch
Upptäckaren vet !!!//Jag körde SBGN003 förra året och håller helt med om det du säger. Den passar till allt. En social kameleont fast för klockor.
Åså trillade de här två precis in!
Nu är det bra kämpigt, bara att packa ner och stoppa undan!
Köp en eller två av dem så jag slipper se dem!Saknar mina Seikos
Frun håller på att hetsa mig att köpa min första "dyrare" klocka. Får se om månaden avslutas med ett större inköp samt en större utrensning
De brukar hetsa åt andra hållet, att inte köpa .Saknar mina Seikos
Frun håller på att hetsa mig att köpa min första "dyrare" klocka. Får se om månaden avslutas med ett större inköp samt en större utrensning
Ja, denna tickar i stort sett alla boxar jag ställer på en dinka. Var lite orolig för storleken efter 20 bast med feta dykare men den sitter som en smäckDen där var jag på väg att hugga när den var ute på K&S, men du var före
Jag har bara två dinkor kvar, varav en G-SHOCK. Du kommer inte att ångra dig.Saknar mina Seikos
Köp en eller två av dem så jag slipper se dem!
De brukar hetsa åt andra hållet, att inte köpa .
Jag har bara två dinkor kvar, varav en G-SHOCK. Du kommer inte att ångra dig.
“Grand Citizen”På väg hem och det känns bra
Jag tycker det går geschwind, bara lite svag tristess ett tag under dagen. Man glömmer ju bort att man bär på denna. Jag tror att nästa helg blir den första riktiga prövningen.Hade inte tid att posta denna förrän nu då nattningen kom emellan. Dag 2 är snart över och det känns fortfarande bra, eller hur känner ni?
Känner igen det där. Suktade med efter en klocka. Pga @-RI- så äger jag nu den klockan och vill inte släppa den. Men samlingen består av fler så jag ska nog kunna testa fler klockor framöver Så sälj du och skaffa klocka X, sen är det bara att börja handla igenHaha, försöker ju komma bort från hoardandet
Smart fru du har Min fru känner mig, jag vill ha X men jag är för seg/snål att slå till så jag drar fötterna framför mig lääänge och suktar efter X
Kanske får bli så även för mig
Livet är för kort, har man möjlighet till att förverkliga saker ska man göra det. Stora som småKänner igen det där. Suktade med efter en klocka. Pga @-RI- så äger jag nu den klockan och vill inte släppa den. Men samlingen består av fler så jag ska nog kunna testa fler klockor framöver Så sälj du och skaffa klocka X, sen är det bara att börja handla igen
Känns ju fortfarande kanon , på grund av alla som är positiva och roliga istället för negativa.Hade inte tid att posta denna förrän nu då nattningen kom emellan. Dag 2 är snart över och det känns fortfarande bra, eller hur känner ni?
Klart vi ska hålla denna standard genom hela utmaningen, men även efter med!Känns ju fortfarande kanon , på grund av alla som är positiva och roliga istället för negativa.
Så om alla håller denna standard så kommer vi alla att klara detta.
Är vädret på TV'n positivt också?Känns ju fortfarande kanon , på grund av alla som är positiva och roliga istället för negativa.
Så om alla håller denna standard så kommer vi alla att klara detta.
Nice !!!Jag tycker det går geschwind, bara lite svag tristess ett tag under dagen. Man glömmer ju bort att man bär på denna. Jag tror att nästa helg blir den första riktiga prövningen.
Håller med Önskar bara att man hade liiite större medel ibland Men den som väntar på något gottLivet är för kort, har man möjlighet till att förverkliga saker ska man göra det. Stora som små
Den där är ju grym Den kan du nog utan problem ha på armen månaden utTyp nu hade det varit roligt att byta klocka...
Visst önskar man det! Så är det för dom flesta, klockor är något sekundärt och en lyx man får unna sig när allt annat är på plats så att säga. Då är det kanske tur att du är av den sorten som kan uppskatta en billig klocka lika mycket som en dyr och att pris/hype inte är faktorn bakom val av inköp Då kan man unna sig oftare.Håller med Önskar bara att man hade liiite större medel ibland Men den som väntar på något gott
Den är grym absolut. Men hade fortfarande varit kul att bytaDen där är ju grym Den kan du nog utan problem ha på armen månaden ut
Phuuu!Åså trillade de här två precis in!
Nu är det bra kämpigt, bara att packa ner och stoppa undan!