• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Ojojoj! Här rullar det på i en rasande takt! Man får ligga i om man ska hinna med allt som händer här. Bra fart på #owgmarch (som jag fick veta att man INTE får tagga inlägg i ”Dagens klocka – ny tråd!”).
3DA56AF0-0BBB-4FDA-ABC5-988ACCEA8AB2.jpeg
Vad? Varför får inte OWG taggas där?

Jag tror att taggen får användas men om @Remofflan gjorde samma misstag som jag gjorde så skrev han #owgmarch istället för modellnamn, vilket alltid måste vara med i Dagens Klocka.

Jag kan väl avslöja att jag haft samma klocka på mig sedan den 27:e, fast jag vet fortfarande inte om jag vågar avlägga några löften om en hel månad. Jag tror jag spök-deltar fortsatt :angel: Det är ju inte ens en utmaning med en så här trevlig klocka.

IMG_20200302_171855.jpg

56CE76DF-6FC8-4C71-BBE5-C009C044E6E3.jpeg
Fick precis hem mitt sailstrap som syns i bakgrunden till höger! Skulle byta från länk men insåg då att denna klocka verkar ha 21m och inte 20 så det passade inte. Läderbandet från en 22 mm fick åka på istället, verkar fungera men sitter lite tight!

Edit: länken fick åka på igen, kändes inte bra att ”misshandla” läderbandet! Beställde ett nytt sailstrap i rätt storlek (förhoppningsvis)

Senast ändrad:
Jag ger stackarna som inte hängt med i tempot idag ännu ett inlägg att titta på :p
Nytt band från min egen hovleverantör @SpaceAce. Passar bra nu under owgmarch att ha ännu ett att byta med :) Lika nöjd som alltid :happyhappy:
IMG_20200302_171748.jpg
IMG_20200302_170805.jpg
IMG_20200302_170802.jpg
Tack @KlockTotte! :) SKX:en har också fått ikläda sig lite "handarbete" (för tillfället).
Idag har jag bara bytt band två gånger. Det går ju som en dans det här "OWG" ;)
SKX_leather.jpg

Tillbaka
Topp