Vad? Varför får inte OWG taggas där?Ojojoj! Här rullar det på i en rasande takt! Man får ligga i om man ska hinna med allt som händer här. Bra fart på #owgmarch (som jag fick veta att man INTE får tagga inlägg i ”Dagens klocka – ny tråd!”).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad? Varför får inte OWG taggas där?Ojojoj! Här rullar det på i en rasande takt! Man får ligga i om man ska hinna med allt som händer här. Bra fart på #owgmarch (som jag fick veta att man INTE får tagga inlägg i ”Dagens klocka – ny tråd!”).
Jag ställer mig i kö till 1/4!
Nu står du i många köer samtidigt!Jag ställer mig i kö till 1/4!
Haha det gäller att säkra upp! Den senaste jag försökte med ska nog inte sälja.Nu står du i många köer samtidigt!
Jag skrev modellnamn + tag, och fick inlägget modererat så att endast modellnamn kvarstod.Jag tror att taggen får användas men om @Remofflan gjorde samma misstag som jag gjorde så skrev han #owgmarch istället för modellnamn, vilket alltid måste vara med i Dagens Klocka.
Även Nivada popparPlexit på Certinan poppar lika härligt idag som igår
Många som e på mig om den. Din polar skulle kanske vara nåtJag ställer mig i kö till 1/4!
Kan tänka mig att folk hör av sig! Min Polar sitter ruggigt säkert, älskar den! Det enda som möjligtvis skulle kunna ändra på det är en 16610, 14060 eller 168000 men vet inte ens då.Många som e på mig om den. Din polar skulle kanske vara nåt
Tack @KlockTotte! SKX:en har också fått ikläda sig lite "handarbete" (för tillfället).Jag ger stackarna som inte hängt med i tempot idag ännu ett inlägg att titta på
Nytt band från min egen hovleverantör @SpaceAce. Passar bra nu under owgmarch att ha ännu ett att byta med Lika nöjd som alltid
Du skulle huggit min när den var till salu, fullset var den ocksåKan tänka mig att folk hör av sig! Min Polar sitter ruggigt säkert, älskar den! Det enda som möjligtvis skulle kunna ändra på det är en 16610, 14060 eller 168000 men vet inte ens då.
Riktigt fin den där!Du skulle huggit min när den var till salu, fullset var den också
Den där var jag på väg att hugga när den var ute på K&S, men du var förePå väg hem och det känns bra
Okidoki är egentligen en 1a som e på min radar men vore kul att testa en polarkaka också.Kan tänka mig att folk hör av sig! Min Polar sitter ruggigt säkert, älskar den! Det enda som möjligtvis skulle kunna ändra på det är en 16610, 14060 eller 168000 men vet inte ens då.
Polarkakan är trevlig faktiskt! Vi kan styra upp en kaffe någon gång så får du testa.Okidoki är egentligen en 1a som e på min radar men vore kul att testa en polarkaka också.
Gränsen är väl hårfin, klämma men inte prova, eller kan man prova på högern med OWG klockan på vänster?! IdkEn del av lilla samlingen, ett jäkla påhitt detta.. tur det är tillåtet att klämma lite för sinnesro.
Nej nej, då kommer läderlappen fram. Det vill du inte. Ont gör det, fick smaka förra året.Gränsen är väl hårfin, klämma men inte prova, eller kan man prova på högern med OWG klockan på vänster?! Idk