• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Min är på armen sedan 21/2. För några dagar sedan byte jag stil till den här iom den inte visar steg (ej intresserad av dessa med andra ord) och älskar vår närmsta granne!
P. S. Batteriet verkar behöva laddas var tredje vecka :D
Kör hårt!
bigstock-Doctor-taking-patient-s-pulse--12826166.jpg

Senast ändrad:
Visst önskar man det! Så är det för dom flesta, klockor är något sekundärt och en lyx man får unna sig när allt annat är på plats så att säga. Då är det kanske tur att du är av den sorten som kan uppskatta en billig klocka lika mycket som en dyr och att pris/hype inte är faktorn bakom val av inköp ;) Då kan man unna sig oftare.

Edit
Jäklar vad stor 155an såg ut på bilden! Äter upp handleden :eek:

IMG_20200302_203503.jpg
Mkt kloka ord :)

Haha, vad hände där? :D
Fick dem i ett byte, diggar båda två men det kryllar av dem så vill jag ha en senare så är det lätt ordnat!
Kunde inte ha de liggandes dock kände jag, då hade jag åkt på Läderlappen!

Sticker iväg en vecka på onsdag så håller jag ut tills dess kanske det här går vägen...
Dock fick jag veta idag att det har kommit hem delar till OWG Squalen, suger ju rätt rejält det också, att skicka iväg eller att inte skicka iväg? :rolleyes:

Hade inte tid att posta denna förrän nu då nattningen kom emellan. Dag 2 är snart över och det känns fortfarande bra, eller hur känner ni?
20200302_181001-01.jpeg

Tycker det fungerar bra för min del. Var (ovetandes) OWG med en automatisk Certina i några år innan jag hittade klocksnack. Känns lite som att man fallit tillbaka i att bara titta på klockan för att se tiden och inte titta på den för att njuta.

Känner igen det där. Suktade med efter en klocka. Pga @-RI- så äger jag nu den klockan och vill inte släppa den. Men samlingen består av fler så jag ska nog kunna testa fler klockor framöver :p Så sälj du och skaffa klocka X, sen är det bara att börja handla igen ;)

Mjo, drömmen vore la att köpa en klocka och sedan köpa ny , sälja den gamla. Rinse and repeat :angel:

Tillbaka
Topp