Tack! Riktigt trevligt måste jag säga. Nu ligger den i lådan igen, skönhetssömn tills april..Kanonfin dinka! Riktigt trevlig länk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Riktigt trevligt måste jag säga. Nu ligger den i lådan igen, skönhetssömn tills april..Kanonfin dinka! Riktigt trevlig länk.
Menar detTack! Den är riktigt bra. Men störd som man är så blir man ju aldrig nöjd, speciellt inte under de här förutsättningarna
Jag hade gått på polerad blå 1521. Hade en innan på mesh, galet bra sommarklocka!
Ja men vår käre @Chuck gillar en extra utmaning!-Men man får väl ta av klockan?
Hoppas att du inte testar i smyg!Detta är tortyr på riktigt, sitter här med ny klocka men kan inte ens testa den. Kämpa
+Fin bild! Var är du?
Den är jäkla braÄn så länge känns det ok detta...
Här fuskas det inte, du kan vara lugn.Hoppas att du inte testar i smyg!
Inte för att jag trodde det om dig!Här fuskas det inte, du kan vara lugn.
Rolig duInte för att jag trodde det om dig!
Gamla hederliga MallisFin bild! Var är du?
En av mina favoriter. Ha det så skönt!Gamla hederliga Mallis
Jag är 5 min från dig, eller iaf där du var!Tur man valde att vara OWG med en dinka som dubblar kanon till träningspass
Tackar!En av mina favoriter. Ha det så skönt!
Sedär! Jag brukar själv kunna vara 5min ifrån vart jag var när bilden togsJag är 5 min från dig, eller iaf där du var!
Hahahaha!Sedär! Jag brukar själv kunna vara 5min ifrån vart jag var när bilden togs
Fasen va sugen man blev på en semla nu!Tackar!
Ja det är en trevlig ö
Och som svensk kan man överleva med...
Och så har de bra utbud av våran drog!
Men bara titta...
Den va inte dum allsFasen va sugen man blev på en semla nu!
True story, bekanta hoods för migHahahaha!